La implantació pilot de SeTDIBA finalitza en 11 ajuntaments de la demarcació

El 28 de maig de 2018 la Diputació va arrencar el pilotatge de SeTDIBA en els ajuntaments de:

• Avinyonet del Penedès
  • Cercs
  • Collbató
  • Folgueroles
  • Masies de Roda
  • Santa Eulàlia de Riuprimer
  • Santa Eugènia de Berga
  • el Papiol
  • el Pont de Vilomara
  • Sant Quintí de Mediona
  • la Torre de Claramunt

Des del primer moment el Gabinet d'Innovació Digital va plantejar SeTDIBA com un viatge conjunt, amb una tripulació formada també per tècnics de la Direcció de Serveis de Tecnologies de la Informació i Sistemes Corporatius, l’Oficina de Patrimoni Cultural, la Direcció de Serveis de Formació i la Direcció i el Gabinet de Comunicació i Premsa. Va ser un viatge iniciat amb il·lusió, coneixedors que es tractava d'un camí per explorar del que tots trauríem grans aprenentatges.
La Diputació ha compartit aquesta experiència amb als Consells Comarcals que han volgut participar de forma activa.

Ara que aquests 11 ajuntaments arriben a port de destí. Podem dir que l'experiència ens han servit per posar a prova el model d'implantació, les eines, la infraestructura, les fórmules de col·laboració amb els consells comarcals i dimensionar sobre la realitat del territori el que implica la gestió del canvi en els ajuntaments.

Algunes dades ens permeten reflexionar sobre el que ha suposat la implantació.

Tenint present que la posada en marxa definitiva ha estat molt recent, l'increment del volum mensual de gestions telemàtiques d'entrades i sortides experimentada els darrers mesos ens auguren una progressió positiva .

Però durant el camí també hem tingut alguns imprevistos i accidents. Tot i així, hem estat capaços de seguir l'itinerari i aconseguir que tothom arribi a bon port en la implantació.

Com en qualsevol viatge, el destí ha estat important, però el camí i els companys de trajecte, les experiències viscudes amb ells i perquè no, també les incomoditats del viatge, ens deixen grans treballadors públics en tots els ports, tant dels ajuntaments com de la maquinària interna de la nau (tripulació de la pròpia Diputació, els consells comarcals i els proveïdors).

Ara, d’acord amb l'itinerari previst, els 11 ajuntaments del pilotatge arriben a destí SeTDIBA (però no els abandonem, els acompanyem al port de l'administració electrònica on poden gaudir dels nostres serveis). Des de la Diputació no podem més que agrair a tots els treballadors públics que han format part d'aquest viatge la seva empenta i il·lusió en aquest projecte comú,  i la seva confiança en la Diputació.

Com a tripulació SeTDIBA iniciem el viatge de nou amb 8 ajuntaments. S'embarquen els ajuntaments d’Alpens, Sant Agustí de Lluçanès, Lluçà, Gaià, Rupit i Pruit, Sant Boi de Lluçanès, Sora, Vilanova de Sau.
És aquell moment, la nit abans d'iniciar una aventura, que et preguntes com serà el destí que visites, si has fet una bona elecció, quines vicisituts i dificultats t'esperen...
En aquest viatge que tot just iniciem... la tripulació SeTDIBA els dona la benvinguda.

Trobareu més informació sobre les condicions de catàleg per poder ser beneficiari d'aquests serveis a SeTDIBA: serveis de suport per a la transformació digital

Podeu consultar més informació i els materials de suport del projecte a la comunitat virtual http://setdiba.diba.cat. Tots els materials es trobem en obert.

Si voleu veure en imatges què ha suposat la implantació de SeTDIBA us convidem a llegir els missatges associats al hastag de twitter #SeTDIBA: