Nou curs "Els càrrecs electes i la digitalització municipal" adreçat a membres dels equips de govern dels ens locals SeTDIBA

Preinscripcions!    -> http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=12264

Qui pot participar al curs?: els membres de govern dels ens locals que han fet o estan fent la seva transformació digital amb el projecte SeTDIBA de la Diputació de Barcelona. No cal tenir cap formació previa feta, i si se n'ha fet durant la implantació es pot assistir al curs igualment per aclarir dubtes o per si es vol fer recordatori..

Si encara no s'ha començat la transformació no es podrà participar, en aquesta edició, però en farem alguna altra edició més endavant.

Què m'aportarà el curs?: per tal de conèixer com la transformació digital impacta en els ens locals, es bàsic que els membres dels equips de govern coneguin els aspectes més importants de la normativa i com donar cobertura des de l'ens local a l'administració digital, la transparència i els drets de la ciutadania. En aquest curs es tractaran els fonaments normatius del que suposen aquestes obligacions per a l'ens local.

Durant la sessió pràctica amb els aplicatius que utilitza SeTDIBA es podran revisar les accions més realitzades pels membres dels equips de govern com per exemple a cercar i consultar expedients, signar documents, recollir notificacions electròniques, treure indicadors per poder avaluar l'activitat administrativa municipal... i també es farà una revisió del funcionament de l'aplicació mòbil per signar documents.

Quan de temps requerirà el curs?: el curs es de 5 hores en dues sessions adaptades a les necessitats més habituals dels membres dels equips de govern dels municipis petits:

EXT2020/1662 - 1ª EDICIÓ - online!!

Dates:

22/10 de 18:00h a 20:30h

28/10 de 18:00h a 20:30h

Es un bon moment per fer aquest curs? la situació que estem vivint des de fa mesos amb l'expansió de la COVID ens ha fet adaptar les nostres implantacions a formats online i als ens locals us ha obligat a adaptar-vos i organitzar-vos de forma diferent. Aquesta situació excepcional ens planteja alhora reptes per transformar la nostra entitat i l'oportunitat de poder potenciar el treball a distància facilitant així la compatibilitat de les mesures de confinament que requereixen les autoritats sanitàries amb la gestió municipal.

Què haig de fer per apuntar-me? els interessats i interessades heu de comunicar-ho a la persona referent de formació del vostre ens local, i aquesta persona us haurà d'inscriure en l'acció formativa mitjançant l'aplicatiu Gestforma. Si voleu fer la preinscripció podeu fer-la mitjançant l'enllaç que us hem facilitat a l'inici d'aquesta notícia.

L'assistència al 100% de les sessions d'aquest curs s'acreditarà mitjançant certificat.