Ciutadans

Actuacions recomanades sobre la seu electrònica

La disposició addicional 3a (DA 3a) del Reial Decret 463/2020, de 14 de març de 2020, pel que es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisis sanitària ocasionada pel COVID-19, disposa la suspensió dels terminis administratius.

Us recomanem que indiqueu a la seu electrònica aquesta suspensió en el còmput dels terminis. Us proposem que publiqueu un text del tipus:

Suspensió de terminis en aplicació del RD 463/2020 de 14 de març

La disposició addicional 3a (DA 3a) del Reial Decret 463/2020, de 14 de març de 2020, pel que es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisis sanitària ocasionada pel COVID-19, disposa la suspensió dels terminis administratius.

4a convocatòria de subvencions WIFI4EU

El 17 de març s'obre la 4a convocatòria de subvencions WIFI4EU! Aquesta iniciativa de la Comissió Europea
consisteix a oferir bons de 15.000€ a entitats locals que vulguin instal·lar punts d’accés wifi en espais públics.

Registra el teu municipi: http://bit.ly/3cuYmAP

Nova línia de suport econòmic per promoure l'ús del canal electrònic amb les entitats i empreses

Aquest 2020 els ajuntaments de 5.001 a 20.000 habitants i els consells comarcals tenen al seu abast una línia de suport adreçada a promoure l'ús del canal electrònic entre els col·lectius obligats a la relació telemàtica amb l'administració (entitats sense personalitat jurídica, empreses i col·lectius professionals d'obligada col·legiació).

1

Congrés de Govern Digital 2019 - Empreses i entitats, relació amb l'AAPP

En el marc del Congrés de Govern Digital 2019 que es va celebrar els dies 17 i 18 de setembre de 2019 a Barcelona, en Jordi Castanyer (Diputació de Girona) i Magda Lorente (Diputació de Barcelona) van realitzar una presentació entorn a la necessitat de facililitar la relació electrònica als subjectes obligats d'acord la Llei 39/2015 de procediment administratiu comú. 

Podeu veure el vídeo de la presentació a: 

Nou canal de comunicació de la comunitat SeTDIBA

SeTDIBA posa en marxa un nou canal de comunicació al servei dels ens locals de la demarcació de Barcelona i demés persones interessades en rebre, de forma periòdica, notícies destacades, avisos generals, agenda i altres informacions que puguin resultar d’interès.

Friday
31
10:00h
mai 2019

I Trobada Administracions en Xarxa

Des de la Direcció General d’Atenció Ciutadana de la Generalitat es convoca les diferents unitats i professionals que es dediquen a l’àmbit d’atenció ciutadana a  Catalunya. És un nou format de trobada per posar en contacte per primer cop servidors públics de totes les administracions radicades a Catalunya. S’oferiran recursos, eines i trucs per atendre millor la ciutadania:

➡️ digitalment (web, xarxes, missatgeria, mòbils)

➡️ telefònicament

➡️ a les OAC

Ciutadans

Aquí trobareu les preguntes relatives a l'ús dels d'administració digital per part del ciutadà.

L'ús de les plataformes de tramitació electrònica moltes vegades genera dubtes al personal de l'ajuntament, per exemple, què ha de fer el ciutadà si no pot accedir a la notificació?, per recollir la notificació és necessari tenir un certificat?

Guia de bons hàbits cibersaludables

Podeu consultar i descarregar-vos la guia de bons hàbits cibersaludables de la Generalitat de Catalunya. Es tracta d’un recull de consells i bones pràctiques per aconseguir fer de la xarxa un espai segur.

1

Preguntes més freqüents

 

Les preguntes més freqüents recopilen en forma de qüestió els aspectes que generen més dubtes durant la implantació de SeTDIBA i les preguntes que de forma reiterada arriben al servei de suport. 

Aquestes qüestions estan classificades en els següents àmbits: