Sessió de seguiment gestió municipal SeTDIBA: Venim?

Si creieu que hi ha novetats que no coneixeu, o si necessiteu una sessió avaçada de coneixements del projecte SeTDIBA, podem venir presencialment al teu ens local i revisem tots aquells aspectes que necessitis millorar.

La metodologia s'ha asilvestrat al teu ajuntament? El quadre de comandament mostra indicadors que vols millorar? O simplement trobes que no treus tot el suc a les eines SeTDIBA?

El recurs de seguiment Venim? posem a l'abast dels ens locals la possibilitat de que un tècnic del Gabinet d'Innovació Digital faci una visita de seguiment presencial per tal de resoldre dubtes, reforçar aspectes relacionats amb la metodologia o les eines SeTDIBA.

Si creieu que un acompanyament presencial per part d'un tècnic del Gabinet d'Innovació Digital per poder fer consultes i avançar en la transformació digital us pot ajudar, podeu fer-nos sol·licitud omplint aquest formulari:

*Nota: disponible per ens locals amb implantació tancada

Etiquetes:
seguiment, ITV, millora