Ajudeu-nos a omplir l'enquesta per tal de prestar-vos un millor servei!

Si sou un ajuntament de la província de Barcelona, de ben segur haureu rebut, per correu electrònic, l’accés a un qüestionari relacionat amb la gestió digital municipal, i la transparència i el bon govern. Aquesta enquesta, personalitzada per al vostre ajuntament i adreçada als secretaris/àries, ens permetrà articular l’oferta de serveis —de la qual us podreu beneficiar— en els propers catàlegs, pel què fa als dos àmbits esmentats.

Des de la Diputació de Barcelona, i a través de l’Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial, posem al vostre abast tot un seguit de serveis i recursos per tal de donar resposta a les necessitats reals del territori i és per aquest motiu que us encoratgem a que doneu resposta a aquesta enquesta, concretant aquells aspectes que pel vostre ajuntament són més importants en els diferents àmbits analitzats.

Les preguntes de l’enquesta poden variar en funció de si l’ajuntament ja és beneficiari d’alguns serveis de la Diputació o en funció de la dimensió del municipi. És per aquesta raó que, en el cas de secretaris/àries que realitzin funcions de secretaria en més d’un ajuntament, haureu rebut més d’una enquesta. Us demanem si us plau, que la completeu per a cada ens local on realitzeu les vostres funcions d’habilitació nacional.

Des de Diputació som conscients que des de diferents administracions s’envien enquestes al món local. En aquest sentit, us agraïm la vostra implicació i participació per tal que puguem adaptar els serveis que es presten en aquests àmbits des de l’ Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial a les vostres necessitats.

Recordeu que disposeu de termini per respondre-la fins el 28 de juny.

Si teniu dubtes sobre el qüestionari o necessiteu ajuda per emplenar-lo podeu trucar al telèfon 900 802 796 de dilluns a divendres en horari de 09.30h a 19.30h. Una persona us atendrà per al que necessiteu.

Categories: