Nova edició del curs "Gestió de la transparència: dit i fet". 2a EDICIÓ!!

Ja teniu disponible la preinscripció al nou Curs "Gestió de la transparència: dit i fet”

Aquest curs pràctic es realitzarà en format taller i té per objectiu donar suport als ens locals per tal d'identificar la informació objecte de transparència activa i a com organitzar-la dins el vostre ens local.

A través de cinc sessions, coneixereu la importància que per a la vostra organització té el fet que la informació del gestor d’expedients estigui actualitzada i correcta per l’impacte de la seva visualització des del portal de transparència i des de la carpeta ciutadana. Abordarem les funcions bàsiques de l’edició del portal de transparència de l’AOC i els recursos disponibles per a la seva actualització.

Us recomanem especialment aquest curs, ja que us permetrà conèixer eines i recursos per transformar la informació administrativa en informació propera al ciutadà, com millorar la informació del portal (material infografies, imatges,...), etc.

Destinataris del curs: personal que fa gestió administrativa als ajuntaments o entitats municipals descentralitzades menors de 5.000 habitants de la demarcació de  Barcelona, que han implementat o estan implementant el projecte SeTDIBA.

Aquest curs està especialment indicat per al personal que realitza actuatlizacions del portal de transparència i/o als secretaris i secretàries municipals.

Inscripcions: les inscripcions es realitzaran mitjançant l’aplicació Gestforma, i requerirà validació de la persona Responsable Municipal de Formació de l'esn públic. La confirmació de la inscripció per part de la Diputació de Barcelona es farà per correu electrònic.

Per tal de fer les sessions dinàmiques i pràctiques, el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds.

Acreditacions: un cop finalitzat el curs, les persones assistents es podran descarregar l’acreditació a través de l’aplicació Gestforma, sempre i quan hagin assistit el 100% de les sessions i hagin completat l’avaluació de l’acció formativa.

Per reservar-ne plaça podeu fer-ne ja la preinscripció mitjançant l’enllaç següent:

EXT2021/1371 - online!! Preinscripcions: http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=13922

Places limitades segons ordre d’inscripció

Dates del curs:

02/11 de 9:30 h a 11:00 h