El curs té per objectiu aportar coneixements bàsics als empleats públics per tal de poder millorar la gestió de les administracions digitals.
S'adreça a electes i treballadors públics dels ens locals.
Es tractaran els aspectes i eines bàsiques de la nostra relació amb la ciutadania i aquelles problemàtiques, que es poden trobar en l’úsi/o accés a les mateixes.
Entre altres aspectes, treballarem el següents ítems:
Com trobar i accedir al nostre catàleg de tràmits i presentar una sol·licitud, identificant les possibles dificultats amb què es pot trobar la nostra ciutadania.
Sistemes d’identificació i signatura (Idcat mòbil versus Idcat certificat). Assistència en la seva obtenció, signatura, etc.
Validació de documents electrònics (CSV)
Oficina d’assistència en matèria de registre. Tractament de la documentació, que demanem i perquè ho demanem.
Identificació dels interessats en el procediment
Representació (Apud acta, Representa,...)
La notificació electrònica, accés, bústia de notificacions,...
EXT2024/1541 - 3a EDICIÓ online! Periode d'inscripcions del 9 al 29 de setembre [3].
Enllaços:
[1] https://setdiba.diba.cat/
[2] https://setdiba.diba.cat/members/ruizpg
[3] http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=20123
[4] https://setdiba.diba.cat/node/2898