Suport a la ciutadania en la tramitació electrònica

La situació de confinaments parcials derivades de la crisi sanitària i la necessitat de mantenir les mesures de distància social recomanen afavorir la realització de tràmits de forma telemàtica.

L'ús del canal electrònic en la relació amb l’administració requereix de coneixements i sistemes d’autenticació que molts ciutadans i ciutadanes no dominen. L'objectiu d'aquest servei és donar suport a la ciutadania (particulars, empreses, entitats,...) en la relació telemàtica amb el seu ens local. Aquest servei d'adreça als ciutadans que necessiten fer tràmits amb ajuntaments que són usuaris dels serveis SeTDIBA.

El servei de suport preveu resoldre consultes relacionades amb la identificació i signatura per part dels ciutadans, presentació de sol·licituds telemàtiques, accés a notificacions electròniques, accés a la carpeta ciutadana, gestió de la representació i a qualsevol tràmit electrònic que el ciutadà vulgui iniciar amb el seu ajuntament. 

Aquest servei es prestarà de dilluns a divendres, en horari de matí i tarda. Es tracta d'un servei gratuït tant per l'ajuntament com pel ciutadà. 

Trobareu més informació a: 

Què ha de fer l'ens local SeTDIBA per gaudir d'aquest servei?

Aquest servei s'ha de sol·licitar entre l'1 de febrer de 2021 i el 30 d'abril de 2021. 

Per ser beneficiari cal:

  • crear la pàgina de tràmits a la seu electrònica d'acord amb les recomanacions elaborades pel Gabinet d'innovació digital per als ens beneficiaris SeTDIBA, 
  • realitzar promoció del servei de suport a través del web municipal, accions de comunicació i a través de les xarxes socials, 
  • derivar cap al servei de suport les consultes que arribin a l'ens local per via telefònica i que tractin sobre l'ús del canal telemàtic. 
AdjuntMida
infografia_setdiba_servei_suport_ciutadania.pdf405.92 KB