covid19

Com identificar i extreure les dades relatives a la COVID-19 per publicar-les en el portal de transparència

 Disposar de les dades per poder-les extreure de forma automàtica o semiautomàtica requereix de seguir els següents passos:

Pas 1. Incorporar la referència COVID-19 sempre en el títol de l'expedients

Us recomanem incorporar el literal "COVID19" o similar en tots els expedients de contractació, subvencions i ajuts que s'han de publicar en l'apartat de transparència. 

Aquesta acció us permetrà localitzar tots els expedients relatius a la COVID-19 i exportar el llistat a format de taula d'excel. 

Sessió de reforç sobre els aspectes bàsics de la gestió del registre

Durant el període estival sovint es fan rotacions de treballadors públics per cobrir l’atenció en el registre municipal. Conscients de la necessitat de refrescar els coneixements sobre l’ús de l’eina de registre entre els treballadors que no l’han fet servir en els darrers mesos us oferim una sessió online per repassar els aspectes bàsics de registre.