Píndoles SeTDIBA

Tercers: Accedir, alta i modificació.

Necessites donar d'alta Tercers o modificar la informació d'un que ja has creat?

Mira aquesta píndola i ho faràs en un moment!

Play video
1

Píndola: Ets personal electe i has rebut una notificació electrònica de convocatòria de sessió d'òrgan col·legiat?

Els ens que estan utilitzant el mòdul Secretaria envien les convocatòries d'òrgan col·legait a través de notificacions electròniques.

Si ets personal electe que has rebut un correu electrònic d'avís de notificació electrònica t'interessarà aquesta píndola que trobaràs adjunta a aquest article on t'ensenyarem pas a pas a:

1. Obrir la e-notificació.

2. Acceptar la e-notificació per descarregar el contingut.

3. Accedir des de l'enllaç de la convocatòria al mòdul Secretaria on podràs consultar l'expedient de l'òrgan col·legiat.

1

Píndola SeTDIBA - Com publico documents a E-TAULER

Com publico documents a E-TAULER
 

La integració d'E-TAULER amb el gestor d'expedienrts ja és una realitat i tot seguit et mostrem com dur a terme la publicació de documentació al tauler electrònic. 

 

 

Píndola: el quadre de comandament SeTDIBA

Què és el Quadre de Comandament SeTDIBA?
 

El quadre de comandament SeTDIBA és una eina que proporciona informació, pràcticament, a temps real. Serveix per visualitzar ràpidament l'estat de situació del vostre ens i facilita informació per la presa de decisions per aconseguir una gestió eficient dels recursos.

Aquesta píndola presenta en 8 minuts com s'hi accedeix, quina informació podreu extreure i per on començar a treballar-lo.

Esperem que us resulti d'utilitat aquesta píndola.

 

Formats reutilitzables en 5 minuts - Píndola SeTDIBA

 

Els formats reutilitzables: què són i com podem treballar amb ells?
 

La Llei 19/2014 de transparència, accés a la informació pública i bon govern, estableix que tota la informació del sector públic s'ha d'entregar en formats reutilitzables.  En aquesta píndola us oferim una introducció conceptual i també un exemple pràctic de com obtenir dades de forma clara i entenedora.

Esperem que us resulti d'utilitat.

 

 

ELECTES: m'incorporo com electe i no sé com gestionar expedients. Com ho puc fer?

Recentment us heu incorporat a un ens local que treballa la gestió municipal amb el projecte SeTDIBA?.

Potser és el primer cop que preneu contacte amb l'administració digital des de la visió del projecte de la Diputació de Barcelona i per això volem facilitar-vos el camí amb aquestes breus vídeos en format píndola en les quals us podeu apropar de manera autònoma, en el moment que us vagi millor, als 3 pilars bàsics d'aquest projecte integral: mètode de treball, sistemes d'informació i recursos de continuïtat.

1

SeTDIBA integra la gestió de la documentació comptable a la tramitació ordinària dels expedients

Durant el 2021 s’ha completat la 1a fase de la integració de la gestió comptable amb el gestor d’expedients oferts ambdós per Diputació. Aquesta fase ha suposat la integració de les eines per a 16 ens locals.

SICALWIN: Com estructuro els expedients que contenen documentació de despesa?

Els expedients de gestió comptable, especialment els relatius a gestió de la despesa, generen sovint dubtes tant als tramitadors com als tècnics que gestionen el pressupost amb l'eina de comptabilitat. 

Durant el 2021 s'ha iniciat la integració de SICALWIN amb les eines SeTDIBA. Aquesta integració requereix d'assolir un model de gestió de la documentació de despesa d'acord amb la metodologia eSET que expliquem en les següents píndoles. 

9