TOP7: Quins ens fan més ús del Quadre de Comandament?

El Quadre de comandament SeTDIBA és una eina que reflecteix la informació més rellevant de la situació de la gestió municipal. L’eina proposa una valoració per cadascun dels blocs analitzats del Registre d'Entrada i del Gestor d'Expedients. Permet obtenir una valoració global de la gestió municipal, que va acompanyada d’un full de ruta personalitzat que, en temps real, proposa actuacions de millora en base a la situació en la que es trobi cadascun dels indicadors analitzats.

Els resultats es ressalten en diferents colors estil semàfor (verd, groc i vermell) i, d'aquesta manera tan visual, podreu veure quins àmbits cal reforçar i així, marcar la vostra estratègia municipal amb l'objectiu de seguir treballant per la millora contínua de la gestió digital.

Els ens que han demostrat que fan seguiment del seu ens i i han tret rendiment del Quadre de Comandament són:

• Ajuntament de Santa Eugènia de Berga

• Ajuntament de Vilanova de Sau

• Ajuntament d' Alpens

• Ajuntament de Sant Agustí de Lluçanès

• Ajuntament de Balsareny

• Ajuntament de Sant Martí Sarroca

• Ajuntament de Vallbona d’Anoia

Enhorabona!! Properament, rebreu un detallet de l'equip SeTDIBA en mostra del reconeixement per la feina ben feta.

Aprofitem per facilitar-vos els enllaços a la Guia d'ús del Quadre de comandament i al vídeo de presentació de l'eina.

Teniu dubtes? Contacteu-nos a setdiba@diba.cat.

Seguim!