Participem en la darrera jornada de millora de l'Índex de Maduresa Digital

Cada any, des del Consorci AOC s’analitza la maduresa digital dels ens locals que permet conèixer el grau de transformació digital dels ajuntaments i dels consells comarcals. L'Índex de Maduresa Digital (IMD) de les administracions locals és un indicador compost format per més de 30 indicadors organitzats en tres dimensions (compliment dels drets digitals, activitat dels serveis electrònics i compliment dels principis de govern obert), que avalua el grau de transformació digital dels ajuntaments i consells comarcals de Catalunya).

Per seguir treballant en la millora d'aquest indicador, el Consorci AOC organitza i convida a diverses administracions a sessions de treball i el Gabinet d'Innovació Digital de la Diputació de Barcelona va assistir en la darrera reunió que es va celebrar el passat 21 de novembre.

Des del Gabinet d'Innovació Digital estem orgullosos de col·laborar en aquestes sessions on s'observa una evolució constant i positiva en la transformació digital i, com bé sabeu, ens trobareu col·laborant sempre per seguir millorant els serveis digitals de les administracions dia a dia.