Informació del servei Fem-ho fàcil a les locucions telefòniques

Durant l'època de Nadal els horaris d'atenció al públic dels ens són especials. Això significa modificar els horaris d'atenció al públic sense deixar de donar un bon servei d'atenció a la ciutadania.

A través del servei de suport Fem-ho Fàcil la ciutadania i les empreses poden resoldre dubtes i rebre atenció personalitzada per realitzar tràmits a través d’internet. Respon qüestions sobre sistemes d'identificació i signatura digital, presentació de tràmits virtuals i accés a e-notificacions. Les empreses també podran rebre suport sobre la presentació de factures electròniques, participar de licitacions públiques, presentar-se a un ajut o subvenció o realitzar qualsevol altra sol·licitud pel canal electrònic.

És per aquest motiu que us recomanem que feu difusió del servei d'atenció Fem-ho fàcil en les locucions dels contestadors automàtics dels vostres ens. D'aquesta manera la locució automàtica de benvinguda pot incorporar l'alternativa de resoldre qualsevol dubte de tramitació tant per ciutadans com per empreses mitjançant el servei Fem-ho Fàcil escrivint un correu electrònic a tramits@diba.cat o bé trucant al 935 950 464 de dilluns a divendres, en horari de 9 a 15h.

El servei Fem-ho fàcil ja ha rebut més de 1000 trucades i té molt bones valoracions! No deixeu escapar aquesta oportunitat per oferir un servei d'atenció de qualitat!

Si no heu sol·licitat el suport Fem-ho fàcil contacteu amb setdiba@diba.cat.

Més informació: https://setdiba.diba.cat/news/2022/02/16/servei-fem-ho-facil-aproxima-ad...

1
Temes:
Ciutadania
1
Categories:
Bones pràctiques