TOP11: La importància d'invertir en coneixement...

Tots sabem que vivim en un món de constant evolució i l'administració no es queda enrrera. En aquest context, la Diputació de Barcelona publica un bon catàleg de cursos formatius i, a més, des de l'equip SeTDIBA també oferim cursos especialitzats que esdevenen una acció clau per enfortir les habilitats i ampliar coneixements per garantir una preparació òptima dels empleats i empleades públiques.

També sabem que, sovint, tenim un ritme accelerat de feina que, a vegades, fa difícil l'assistència a tants cursos com voldríem però la nostra recomanació és que, com a mínim, feu un curs de formació SeTDIBA anualment.

Aquests cursos esdevenen un punt d'actualització i especialització clau per obtenir un bon rendiment en el desenvolupament de les tasques diàries. Tots som coneixedors que les persones són el més important d'un equip i necessitem que estiguin ben formades per donar el servei que la ciutadania demana. La participació en els cursos no només es contribueix al creixement personal de qui el fa, sinó també al creixement col·lectiu de la comunitat.

Per això, volem felicitar als ens que creuen en la formació com a part de l'èxit professional i han sol·licitat més cursos de formació durant aquest any:

• Ajuntament de Callús
  • Ajuntament de Fonollosa
  • Ajuntament de Pacs del Penedès
  • Ajuntament de Palma de Cervelló
  • Ajuntament de Pobla de Claramunt
  • Ajuntament de Prats de Rei
  • Ajuntament de Rajadell
  • Ajuntament de Sant Martí de Tous
  • Ajuntament de Sant Quirze de Besora
  • Ajuntament de Vallcebre
  • Ajuntament de Vilobí del Penedès

Confiem que aquest premi inspiri a altres ens a participar en els cursos que oferirem cara l'any vinent i s'animin a formar part dels professionals que dediquen esforços a seguir actualitzats per oferir la seva millor versió.

Properament els ens destacats d'aquest mes rebreu un detallet de part de l'equip SeTDIBA per expressar la nostra gratitud cap el vostre compromís i esforç.

Atentament,

L'equip SeTDIBA