Masses preguntes i poc temps per resoldre-les? No et compliquis...

Cada cop més us anireu trobant amb una ciutadania que està predisposada a rebre comunicacions electròniques i tenen molts dubtes sobre la tramitació electrònica: com poden obrir una notificació electrònica, com poden obtenir un certificat digital o com poden fer el tràmit per sol·licitar el què sigui...

En aquests casos, ja sabem que vosaltres no disposeu de tot el temps que requereix resoldre aquestes consultes però ja sabeu que teniu a la vostra disposició i podeu aprofitar el servei Fem-ho Fàcil!

Sabeu com funciona? És ben senzill! Teniu 2 opcions:

a) Li podeu facilitar el telèfon del servei Fem-ho Fàcilperquè la persona hi contacti directament per telèfon 935 95 04 64 o a través del correu electrònic: tramits@diba.cat

b) Podeu participar d'aquesta atenció fent el primer pas tot completant el formulari de contacte del servei Fem-ho Fàcil i indicant com vol rebre la resposta: per telèfon, per correu i, fins i tot, escollint l'idioma en el qual voldrà ser atès.

Si utilitzeu el servei Fem-ho Fàcil la ciutadania tindrà totes les respostes que necessita i vosaltres guanyareu amb tranquil·litat i us estalviareu l'angoixa de trobar-vos en preguntes que, potser, no domineu tant com els professionals que donen aquesta atenció especialitzada.

1
Categories:
Bones pràctiques