Destacats

Vols explicar la teva experiència innovadora? Us convidem a participar en la Caravana d'Innovació Digital

Innovation On Tour va ser una iniciativa que es va dur a terme entre el 2017 i el 2019 com a caravana d’innovació que proposava parades arreu del territori per compartir bones pràctiques d’innovació.

Integrar el gestor d’expedients amb la carpeta ciutadana "El meu Espai"


Integració del gestor d'expedients amb la carpeta ciutadana "El meu espai"


L’AOC posa a disposició de la ciutadania el nou servei El meu Espai (myGov) que facilita una visió general de les actuacions realitzades entre el ciutadà amb les diferents administracions.

El ciutadà ja pot fer ús del servei de la carpeta ciutadana El meu Espai i visualitzarà les trameses i les notificacions que hagi sol·licitat o rebut. 

1

ELECTES: m'incorporo com electe i no sé com gestionar expedients. Com ho puc fer?

Recentment us heu incorporat a un ens local que treballa la gestió municipal amb el projecte SeTDIBA?.

Potser és el primer cop que preneu contacte amb l'administració digital des de la visió del projecte de la Diputació de Barcelona i per això volem facilitar-vos el camí amb aquestes breus vídeos en format píndola en les quals us podeu apropar de manera autònoma, en el moment que us vagi millor, als 3 pilars bàsics d'aquest projecte integral: mètode de treball, sistemes d'informació i recursos de continuïtat.

1
Wednesday
26
09:30h
Juny 2024

Mòdul Secretaria a l'Ajuntament Santa Eulàlia de Riuprimer. Sessió 4: Arrencada.

Per portar a terme la configuració i la implementació del mòdul Secretaria es proposen 4 sessions virtuals:

Sessió 1: Presentació i recollida de dades per la configuració del mòdul. 
Sessió 2: Formació del mòdul per a proponents i gestors.
Sessió 3: Preparació de la sessió de l'òrgan col·legiat.
Sessió 4: Arrencada. Desenvolupament de la sessió: registrar votacions,  generar certificacions i crear l'acta que restarà pendent d'aprovació per la propera sessió.

Wednesday
26
09:30h
Juny 2024

Mòdul Secretaria a l'Ajuntament Santa Eulàlia de Riuprimer.

Per portar a terme la configuració i la implementació del mòdul Secretaria es proposen 4 sessions virtuals:

Sessió 1: Presentació i recollida de dades per la configuració del mòdul. 
Sessió 2: Formació del mòdul per a proponents i gestors.
Sessió 3: Preparació de la sessió de l'òrgan col·legiat.
Sessió 4: Arrencada. Desenvolupament de la sessió: registrar votacions,  generar certificacions i crear l'acta que restarà pendent d'aprovació per la propera sessió.

Tuesday
18
09:30h
Juny 2024

Mòdul Secretaria a l'Ajuntament Santa Eulàlia de Riuprimer. Sessió 3: Preparació de la sessió de l'òrgan col·legiat.

Per portar a terme la configuració i la implementació del mòdul Secretaria es proposen 4 sessions virtuals:

Sessió 1: Presentació i recollida de dades per la configuració del mòdul. 
Sessió 2: Formació del mòdul per a proponents i gestors.
Sessió 3: Preparació de la sessió de l'òrgan col·legiat.
Sessió 4: Arrencada. Desenvolupament de la sessió: registrar votacions,  generar certificacions i crear l'acta que restarà pendent d'aprovació per la propera sessió.

Wednesday
29
09:30h
mai 2024

Mòdul Secretaria a l'Ajuntament Santa Eulàlia de Riuprimer. Sessió 2: Formació del mòdul per a proponents i gestors.

Per portar a terme la configuració i la implementació del mòdul Secretaria es proposen 4 sessions virtuals:

Sessió 1: Presentació i recollida de dades per la configuració del mòdul. 
Sessió 2: Formació del mòdul per a proponents i gestors.
Sessió 3: Preparació de la sessió de l'òrgan col·legiat.
Sessió 4: Arrencada. Desenvolupament de la sessió: registrar votacions,  generar certificacions i crear l'acta que restarà pendent d'aprovació per la propera sessió.

Monday
27
09:30h
mai 2024

Mòdul Secretaria a l'Ajuntament Santa Eulàlia de Riuprimer

Per portar a terme la configuració i la implementació del mòdul Secretaria es proposen 4 sessions virtuals:

Sessió 1: Presentació i recollida de dades per la configuració del mòdul. 
Sessió 2: Formació del mòdul per a proponents i gestors.
Sessió 3: Preparació de la sessió de l'òrgan col·legiat.
Sessió 4: Arrencada. Desenvolupament de la sessió: registrar votacions,  generar certificacions i crear l'acta que restarà pendent d'aprovació per la propera sessió.

Monday
22
09:30h
Abril 2024

Sessió 3. Mòdul Secretaria Ajuntament Capolat

Per portar a terme la configuració i la implementació del mòdul Secretaria es proposen 4 sessions virtuals:

Sessió 1: Presentació i recollida de dades per la configuració del mòdul. 
Sessió 2:Formació del mòdul per a proponents i gestors.
Sessió 3:Preparació de la sessió de l'òrgan col·legiat.
Sessió 4:d'arrencada. Desenvolupament de la sessió: registrar votacions,  generar certificacions i crear l'acta que restarà pendent d'aprovació per la propera sessió.

Tuesday
26
09:30h
Març 2024

Mòdul Secretaria Ajuntament Capolat. Sessió 2:Formació del mòdul per a proponents i gestors.

Per portar a terme la configuració i la implementació del mòdul Secretaria es proposen 4 sessions virtuals:

Sessió 1: Presentació i recollida de dades per la configuració del mòdul. 
Sessió 2:Formació del mòdul per a proponents i gestors.
Sessió 3:Preparació de la sessió de l'òrgan col·legiat.
Sessió 4:d'arrencada. Desenvolupament de la sessió: registrar votacions,  generar certificacions i crear l'acta que restarà pendent d'aprovació per la propera sessió.