Destacats

4ª i 5ª EDICIÓ COMPLETES!!!. NOVA EDICIÓ A L'OCTUBRE OBERTA. Nous cursos pràctics de Procediment administratiu aplicat a SeTDIBA!

4ª i 5ª EDICIÓ COMPLETA!!. NOVA EDICIÓ A L'OCTUBRE OBERTA!!. 

NOUS CURSOS PRÀCTICS DE PROCEDIMENT ADMINISTRATIU ADAPTATS AL SeTDIBA!! (ONLINE!!)

PREINSCRIPCIONS OBERTES!

Degut a l'alta demanda d'aquests cursos pràctics, hem planificat 3 nous cursos per a l'últim trimestre del 2020, adreçats als ens locals que han implantat SeTDIBA en la seva totalitat o que estan en procés d'implantació.

Com gestionar els expedients relatius a les sol·licituds a la xarxa de governs locals de la Diputació de Barcelona - Portal Municipal de Tràmits (PMT)

La Xarxa de Governs Locals de la Diputació de Barcelona gestiona totes les peticions de catàleg amb els ajuntaments a través del Portal de Tràmits Municipals (PMT). Mentre aquest portal no estigui totalment integrat amb EACAT, us fem una proposta de gestió de tota la documentació administrativa que genera el PMT.

L’objectiu de la següent proposta és sistematitzar la creació d’expedients derivats de l’aprovació i gestió de recursos del catàleg de la Diputació.

Un trimestre de serveis SeTDIBA en confinament

Es compleix un trimestre des de l'inici de la situació excepcional d'alarma per la COVID-19 i de setmanes de confinament total o parcial. Durant aquests tres mesos, el recorregut de la caravana SeTDIBA ha continuat pràcticament inalterable.

Com extreure la informació dels gestor d'expedients per publicar en el portal de transparència

Arran de les recomanacions que l'Oficina Antifrau va elaborar per afavorir la transparència i el bon govern durant la gestió de la COVID-19, des de SeTDIBA s'ha iniciat un treball per recopilar i extreure informació del gestor d'expedients per poder-la publicar al portal de transparència. 

En el següent vídeo es reprodueix la sessió informativa als ajuntaments SeTDIBA en relació a com recopilar i extreure aquesta informació del gestor d'expedients. 

Podeu consultar també els materials de la comunitat: 

Com facilitar la tramitació electrònica a la ciutadania durant el confinament per COVID-19?

En el marc de confinament per evitar l'expansió del virus COVID-19 molts ajuntaments han restringit la tramitació presencial. En aquests moments però, hi ha tràmits que cal garantir especialment, com són la petició de documents acreditatius necessaris (com ara certificats), la petició d'ajuts socials o la inscripció en els serveis locals d'ocupació. 

Facilitant el teletreball als ajuntaments. El treball col·laboratiu a distància a SeTDIBA

És davant les dificultats que l'enginy i l'esforç, quan es multipliquen, ens permeten superar els reptes que van apareixent.

Com identificar i extreure les dades relatives a la COVID-19 per publicar-les en el portal de transparència

 Disposar de les dades per poder-les extreure de forma automàtica o semiautomàtica requereix de seguir els següents passos:

Pas 1. Incorporar la referència COVID-19 sempre en el títol de l'expedients

Us recomanem incorporar el literal "COVID19" o similar en tots els expedients de contractació, subvencions i ajuts que s'han de publicar en l'apartat de transparència. 

Aquesta acció us permetrà localitzar tots els expedients relatius a la COVID-19 i exportar el llistat a format de taula d'excel. 

Bona diada de Sant Jordi 2020

En aquests moments de confinament, des del Gabinet d'Innovació Digital us volem desitjar un feliç Sant Jordi #desdecasa i us volem traslladar aquesta iniciativa de la Diputació de Barcelona per gaudir d'aquest Sant Jordi en confinament. 

www.diba.cat/santjordi2020  

Gaudiu d'aquest dia de cultura, #SeTDIBAlovers.

Dubtes d'administració electrònica derivats de l'estat d'alarma?

Des del Gabinet d'Innovació Digital obrim aquest canal per a que ens feu arribar els vostres dubtes. Aquest formulari és obert per tots els ens locals de la demarcació, independentment de si són beneficiaris de SeTDIBA.  

Us recomanem la consulta dels temes que hem  documentat fins el moment amb l'etiquetat amb #EmQuedoACasa