Vols explicar la teva experiència innovadora? Us convidem a participar en la Caravana d'Innovació Digital

Innovation On Tour va ser una iniciativa que es va dur a terme entre el 2017 i el 2019 com a caravana d’innovació que proposava parades arreu del territori per compartir bones pràctiques d’innovació.

La caravana d’innovació segueix aquesta línia per continuar aquest bon projecte i així poder conèixer i identificar bones pràctiques de referència en la província de Barcelona que ens permeti identificar bons referents en els àmbits de la gestió digital, dades obertes, transparència, accés a la informació pública, bon govern o gestió de dades.  Així doncs, aquesta inciativa pretén d’una banda, fer aflorar i donar a conèixer bones practiques d’innovació arreu del territori; i d’una altra, documentar el valor que aporten les iniciatives innovadores desenvolupades al món local, per tal que altres administracions les puguin reproduir.

Amb l'objectiu de fomentar la col·laboració i compartir coneixements us convidem a tots els ens locals a participar en aquesta iniciativa centrada en la promoció dels bons hàbits relacionats amb experiències d'ajuntaments en la transformació digital.

Compartint experiències generem coneixement.

Aquesta iniciativa afavorirà compartir experiències per aprendre els uns dels altres. S'identificaran les millor pràctiques i es contribuirà d'una manera cooperativa a saltar obstacles que vagin sorgint.

Us animeu a participar?

La transformació digital és un viatge, i junts podem construir un camí més brillant.

Us convidem a unir-vos a aquesta iniciativa de compartir i aprendre. Utilitzeu el formulari de contacte per demanar una parada al vostre ens local i compartir les vostres històries d'èxit o els desafiaments superats. Totes les idees són vàlides i seran molt agraïdes i ben valorades.

Bones pràctiques