Ens locals TOP7: temps mitjà de resposta

I, després d'unes merescudes vacances, Sant tornem-hi!

Aquest setembre hem analitzat el temps mitjà de resposta de les sol·licituds d'accés a la informació.

Cal tenir en compte que aquestes dades s'han pogut extreure gràcies a la informació que consta al gestor d'expedients. Per tant, si no heu completat els camps d'informació de les SAIPS no heu pogut entrar en aquesta valoració. Per això, us animem a dotar d'informació veraç el gestor d'expedients ja que ens permet fer una extracció precisa de les dades.

Així doncs, els ens que destaquen aquest mes de setembre a qui volem reconèixer l'esforç per respondre diligentment les SAIPS i pel compromís en mantenir les dades ben informades en el gestor d'expedients són:

• Ajuntament d'Avinyonet del Penedès
  • Ajuntament de Balsareny
  • Ajuntament de Folgueroles
  • Ajuntament de Font-rubí
  • Ajuntament de Sant Boi de Lluçanès
  • Ajuntament de Santa Eugènia de Berga
  • Ajuntament de Subirats

Enhorabona pels resultats! Properament, us enviarem amb il·lusió un detallet per la vostra bona feina.

Animem a la resta d'ens a seguir lluitant pel seu reconeixement.

Atentament,

Equip SeTDIBA