Apunts

WEBINAR Integració de Padró amb SeTDIBA per les entitats pilots

WEBINAR Integració de Padró amb SeTDIBA per les entitats pilots

El dia 28 de febrer de 2024 s’ha iniciat el pilotatge amb 5 ajuntaments per la integració del padró d’habitants amb el gestor d’expedients SeTDIBA.

La integració consisteix que els volants i els certificats d’empadronament es guarden automàticament al gestor d’expedients. En aquesta primera fase es guarden sense estar vinculats a expedient, aquesta acció es realitzarà manualment pel treballador públic. A mesura que el proveïdor ens faciliti noves funcionalitats les anirem incorporant.

1

Anàlisi de la gestió de les SAIP dels ens SeTDIBA

Arran de la publicació de l’informe del Síndic de Greuges i les seves conclusions i recomanacions en quant al dret d’accés a la informació pública, hem volgut analitzar la situació de la gestió d’aquestes en els ens locals SeTDIBA. Per a aquesta anàlisi hem extret informació de la sèrie documental 1314, corresponent a les sol·licituds d'accés a la informació pública.

S’ha fet una primera anàlisi de l’evolució del nombre de SAIP, en el que es visualitza el seu increment d'un 20,34% entre els anys 2021 i 2022:

Ens locals TOP7: temps mitjà de resposta

I, després d'unes merescudes vacances, Sant tornem-hi!

Aquest setembre hem analitzat el temps mitjà de resposta de les sol·licituds d'accés a la informació.

Cal tenir en compte que aquestes dades s'han pogut extreure gràcies a la informació que consta al gestor d'expedients. Per tant, si no heu completat els camps d'informació de les SAIPS no heu pogut entrar en aquesta valoració. Per això, us animem a dotar d'informació veraç el gestor d'expedients ja que ens permet fer una extracció precisa de les dades.

Necessito suport per gestionar altes d'usuaris i per configurar navegadors i ordinadors... Qui em pot ajudar?!

Per començar a treballar amb les aplicacions SeTDIBA cal fer unes gestions prèvies: 

  • Donar permisos als usuaris perquè puguin accedir a les eines SeTDIBA
     
  • Configurar els dispositius informàtics (ordinadors, tauletes i mòbils) des d'on voldreu treballar

Davant qualsevol dubte o incidència relacionada amb la gestió d'usuaris (altes, baixes, modificació de dades)podeu contactar amb:

Accions de millora relacionades amb la lentitud de la càrrega de documents

[12/5/2023] Fa setmanes que els ens locals ens reporteu la dificultat que teniu alhora de carregar documents al sistema, tant al gestor de registre com al gestor d’expedients. Aquesta lentitud està afectant també a la gestió de la documentació comptable.

Gestor d'expedients: Nova carpeta factures pendent de signar

Amb la integració SICALWIN-SeTDIBA cal tenir en compte que totes les factures s’han d’aprovar per continuar amb el cicle de la comptabilització. Mentre no estiguin aprovades no es mostraran a SCW per continuar amb les següents operacions comptables.

Així doncs, ja que cal fer seguiment de les factures pendents de signar, s'ha configurat una carpeta específica de cerca de documents anomenada "SETDIBA-FACTURES SIGNATURA PENDENT" accessible per a tots els usuaris. Una vegada estan signades les factures desapareixen d'aquesta carpeta automàticament.

TOP7 SeTDIBA abril 2023: enviament de trameses genèriques a EACAT des del gestor d'expedients

Des del Gestor d'expedients existeix la possibilitat de fer trameses genèriques a l'EACAT (PCI). Aquesta funció ens ajuda a optimitzar la tramitació ja que des del mateix expedient, dins del gestor d'expedients, ens permet fer una tramesa genèrica indicant només destinatari i adjuntant la documentació que destigeu.

Integració Sicalwin

La integració del gestor d'expedients amb la gestió comptable: una simplificació de la gestió molt esperada!

Us informem que ja s’ha començat el procés d’integració de l'eina de gestió comptable SICALWIN amb el gestor d'expedients Firmadoc. Cada setmana estan previstes entre 8 i 10 integracions fins tenir integrats la totalitat dels ens locals SeTDIBA abans del 3 de març.