Decàleg SeTDIBA per a l'estat d'alarma

En el marc de confinament per evitar l'expansió del virus COVID-19, hem elaborat un decàleg de recomanacions per transformar aquesta situació en una oportunitat per a millorar la gestió dels assumptes municipals i reforçar alguns aspectes de al implantació de SeTDIBA. Seguir aquestes recomanacions us permetran incorporar-vos després de l'estat d'alarma amb una organització més forta i capaç d'abordar els reptes del dia a dia. 

Us proposem que treballeu al llarg d'aquestes setmanes cadascun d'aquests aspectes. 

Per cadascun dels apartats d'aquest decàleg, trobareu una noticia detallada. 

1. Faciliteu la connexió del personal de l'ajuntament a les eines SeTDIBA des de casa

2. Poseu al dia la seu electrònica pel que fa al còmput de terminis 

3. Reviseu i poseu en pràctica les recomanacions per teletreballar amb seguretat

4. Poseu al dia la seu electrònica pel que fa a sistemes d'autenticació 

5. Incorporeu el codi segur de verificació als tràmits de la seu electrònica

6. Reviseu i actualitzeu la base de dades de tercers

7. Aprofiteu per posar al dia la gestió dels expedients

8. Avanceu en els aspectes que l'estat d'alarma ens permet

9. Aspectes de la metodologia que no heu pogut abordar? Funcionalitats que no heu pogut provar? És el moment de fer-ho!

10. Aprofiteu aquesta oportunitat per posar en marxa sistemes teletreballar en equip

Si sou actius a través de les xarxes socials, us animem a que ens compartiu a través de twitter com aneu avançant (amb el hastags #SeTDIBA #EmQuedoACasa).

Això ens permetrà fer visible la feina que tots els treballadors públics dels ajuntaments SeTDIBA estan fent durant aquestes setmanes de confinament per millorar les seves organitzacions. 

Teniu dubtes? Estem a la vostra disposició per resoldre'ls. Voleu aprofitar aquestes setmanes per reprendre parts de la metodologia que havien quedat desateses? Feu-nos arribar la vostra petició o dubtes a setdiba@diba.cat i ens posem en contacte amb tu.