Destacats

Nou curs "Gestió d'expedients de gestió comptable aplicat a SeTDIBA"

Vols aprendre de forma pràctica com gestionar la documentació que genera SICALWIN a SeTDIBA? El curs que t’oferim a continuació és la formació que t’interessa!!

Nova edició del curs "Procediment administratiu electrònic bàsic amb metodologia eSET". 2a EDICIÓ!!

 

Tens experiència en procediment administratiu, però et sents perdut a l’hora d’implementar els requisits de l’administració electrònica? Aquest curs et pot interessar! 

Et permetrà entendre la dinàmica d'impulsar els expedients d'acord amb la normativa aplicable i independentment de l’eina de gestió d’expedients utilitzada.

Nova edició del curs "Gestió de la transparència: dit i fet". 2a EDICIÓ!!

Ja teniu disponible la preinscripció al nou Curs "Gestió de la transparència: dit i fet”

Aquest curs pràctic es realitzarà en format taller i té per objectiu donar suport als ens locals per tal d'identificar la informació objecte de transparència activa i a com organitzar-la dins el vostre ens local.

Què es el segell o certificat d'òrgan i quan caduca?

L’article 27 de la Llei 39/2015 diu que, entre d'altres, les Entitats Locals podran realitzar còpies autèntiques mitjançant funcionari habilitat o mitjançant actuació administrativa automatitzada.

A l'hora de digitalitzar els documents presentats de forma presencial a les Oficines d'Assistència en Matèria de Regitres (OAMR), la signatura amb segell d'òrgan té l'avantatge de l'eficiència administrativa perquè no ha d'intervenir en cada procés una persona, i que sigui funcionari habilitat.

Què es la base de dades de Tercers?

Què es la base de dades de Tercers? Està relacionada amb padró? Com puc cercar un Tercer i modificar-lo?

Per tenir resposta a aquestes i altres preguntes us facilitem una infografia

perquè disposeu d'un resum gràfic de la gestió de la base de dades de Tercers.

1

Com gestiono les notificacions al meu ens local?

Com tots sabem la notificació es un tràmit fonamental del procediment administratiu, la seva omisió o incorrecta realització pot provocar la indefensió de l'interessat i pot afectar als seus drets i interessos i, per tant, podria ser causa d'impugnació de les actuacions. Per això és important, per a les persones que treballem en les administracions públiques, que tinguem clara la nostra obligació de realitzar-les en els termes legals i amb totes les garanties.

Disponibles el vídeos de la jornada SeTDIBA

El passat 17 de juny va tenir lloc la 1a Jornada SeTDIBA. Un espai de trobada en el qual es van analitzar els reptes imminents als que s’enfronten els petits municipis així com les necessàries mesures d’autoprotecció en l’àmbit de la ciberseguretat. També es van presentar les millores en els serveis SeTDIBA.

Oferta formativa Tardor_2021 vinculada amb la gestió digital, la transparència i el bon govern

Agafeu força a l’estiu perquè a la tornada, el Gabinet d’Innovació digital us espera amb noves propostes d’aprenentatge adreçades al món local. Estigueu molt atents i aquesta vegada no us quedeu sense plaça!!

Ajudeu-nos a omplir l'enquesta per tal de prestar-vos un millor servei!

Si sou un ajuntament de la província de Barcelona, de ben segur haureu rebut, per correu electrònic, l’accés a un qüestionari relacionat amb la gestió digital municipal, i la transparència i el bon govern.

La comunitat de Govern Obert busca ens locals voluntaris per millorar la transparència

El Síndic de Greuges reconeix en les seves conclusions, en referència a la transparència activa, que la mida i la capacitat de les administracions és un element determinant en el compliment de les obligacions de publicitat. Des de Diputació de Barcelona s’impulsen accions per a que ens locals de menor dimensió posin en marxa bones pràctiques de publicació d’informació en el portal de transparència.