Manuals

Nou mòdul Secretaria SeTDIBA: òrgans col·legiats

El Mòdul de Secretaria permet als ajuntaments SeTDIBA la tramitació integral electrònica i automatitzar tasques vinculades amb l'ordre del dia, la convocatòria, la gestió de l’acta, els certificats i acords i les notificacions.

Us facilitem l'enllaç a la sessió de presentació del mòdul Secretaria on podreu comprovar les funcionalitats i avantatges que ofereix:

See video

2

Què es la base de dades de Tercers?

Què es la base de dades de Tercers? Està relacionada amb padró? Com puc cercar un Tercer i modificar-lo?

Per tenir resposta a aquestes i altres preguntes us facilitem una infografia

perquè disposeu d'un resum gràfic de la gestió de la base de dades de Tercers.

1

6. Reviseu i actualitzeu la base de dades de tercers

La gestió de tercers és un dels aspectes que més temps consumeix quan es posa en marxa SeTDIBA. Un bon manteniment de les dades identificatives de contacte és essencial per poder facilitar la tramitació dels assumptes municipals.

Us recomanem que aprofiteu aquests dies per revisar i completar la informació de tercers (per exemple, amb el correu electrònic o el NIF) i que reviseu i elimineu els duplicats que de vegades en el dia a dia es van creant.

Podeu consultar com fer-ho en el manual de gestió de tercers. 

5. Incorporeu el codi segur de verificació als tràmits de la seu electrònica

Si encara no ho heu pogut fer, incorporeu la pàgina de validació del Codi Segur de Verificació a la vostra seu electrònica. En aquest sentit, hem elaborat una pàgina model per als tràmits electrònics que pot elaborar la ciutadania. 

El codi segur de verificació permet a ciutadans i administracions validar l'autenticitat d'un document que l'administració ha emès.