Firmadoc

Friday
30
09:30h
Setembre 2022

Grup d'implantació 35. Ajuntament de Castellbell i el Vilar. Sessió arrencada del Gestor d'Expedients.

Sessió pràctica a les instal·lacions de l'ens local per tal de posar en marxa el Gestor d'Expedients.Es treballa directament sobre l'entorn de producció, amb dades reals, i emprant els ordinadors dels treballadors de l'ens.

Tuesday
20
09:30h
Setembre 2022

Grup d'implantació 35. Ajuntament de Castellbell i el Vilar. Sessió de formació pràctica prearrencada I.

Sessions de formació pràctica prearrencada. Durant aquestes sessions es treballarà amb casos reals, començant a obrir “segona part” d’expedients que ja es treballen amb l’anterior gestor d’expedients i també es comprovaran que tots els requisits tècnics estan preparats per fer-ne l’arrencada definitiva.

Dona error al generar un document. Què faig?

Quan el gestor d'expedients no et permet generar un document, fes el següent:

Quan rebo un avís per correu electrònic?

El gestor d'expedients envia els següents avisos per correu electrònic automàticament:

Estat de l'expedient, situació de l'expedient, tràmit de l'expedient... què es cada concepte?

Al gestor d'expedients apareixen alguns conceptes que son similars però tenen implicacions diferents. 

En aquest article s'analitzen cadascun d'ells i l'impacte que tenen en la tramitació a SeTDIBA. 

Cal tenir present que la nomenclatura que us detallem a continuació ve determinada per l'eina del gestor d'expedients. 

Estat de l'expedient

L'estat de l'expedient informa de la fase de tramitació administrativa. Les opcions poden ser: 

Com crear carpetes dins d'expedients?

La creació de carpetes dins d'un expedient permet agrupar documents segons les necessitats del tramitador.

Un ús habitual és crear carpetes per agrupar els documents relacionats amb un tema o amb un interessat.

1

Eina de gestió d'expedients

En aquest bloc trobareu les preguntes més freqüents referents al gestor d'expedients, per tant, tots aquells dubtes que fan referència a les safates del gestor d'expedients: la safata d'entrades, els tràmits i les tasques, la gestió dels expedients, els avisos, la consulta, la gestió de sortides,   entre d'altres.