transparència

Com extreure la informació dels gestor d'expedients per publicar en el portal de transparència

Arran de les recomanacions que l'Oficina Antifrau va elaborar per afavorir la transparència i el bon govern durant la gestió de la COVID-19, des de SeTDIBA s'ha iniciat un treball per recopilar i extreure informació del gestor d'expedients per poder-la publicar al portal de transparència. 

En el següent vídeo es reprodueix la sessió informativa als ajuntaments SeTDIBA en relació a com recopilar i extreure aquesta informació del gestor d'expedients. 

Podeu consultar també els materials de la comunitat: 

Com estructuro els expedients de...?

Quan es trasllada la gestió municipal del món paper al món electrònic cal tenir en compte alguns condicionants de transparència, accés a la informació pública i protecció de dades que en el món paper no eren tant importants. 

Sessió sobre com extreure la informació del gestor d'expedients per publicar en el portal de transparència

Durant l’estat d’alarma, l’Oficina Antifrau de Catalunya ha publicat unes recomanacions en relació a l’estat d’alarma per la COVID-19. 

Trobareu tota la informació a la comunitat: http://setdiba.diba.cat/node/624 

Us proposem una sessió de videoconferència on explicarem el detall de com extreure aquesta informació del gestor d'expedients. Per poder accedir a l'enllaç a la videoconferència només cal que us doneu d’alta al següent formulari:

Convocatòria 1: 27 de maig a les 10h