transparència

Publicar les dades de sol·licitud d’accés a la informació pública (SAIP)

Estem treballant per facilitar-vos la publicació automatitzada de les resolucions de les sol·licituds d’accés a la informació pública al portal de transparència des del gestor d’expedients.

Durant l’estiu us configurarem la fitxa de transparència vinculada a la sèrie “1314  - Sol·licituds d'accés a la documentació i/o la informació” al gestor d’expedients.

Funció: 02. ORGANITZACIÓ i GESTIÓ ADMINISTRATIVA

Grup: 03. Gestió dels documents i de la informació

Com estructuro els expedients de...?

Quan es trasllada la gestió municipal del món paper al món electrònic cal tenir en compte alguns condicionants de transparència, accés a la informació pública i protecció de dades que en el món paper no eren tant importants. 

Com extreure la informació dels gestor d'expedients per publicar en el portal de transparència

Arran de les recomanacions que l'Oficina Antifrau va elaborar per afavorir la transparència i el bon govern durant la gestió de la COVID-19, des de SeTDIBA s'ha iniciat un treball per recopilar i extreure informació del gestor d'expedients per poder-la publicar al portal de transparència. 

En el següent vídeo es reprodueix la sessió informativa als ajuntaments SeTDIBA en relació a com recopilar i extreure aquesta informació del gestor d'expedients. 

Podeu consultar també els materials de la comunitat: