Catàleg de Serveis

Promoció del canal electrònic, l'accés a la informació pública i la transparència

La Diputació de Barcelona dona suport als ens locals que impulsin, a través de tallers a la ciutadania, l'ús del canal digital entre els col·lectius obligats a la relació telemàtica amb l'administració fomentar, l'ús del dret d'accés a la informació pública i la transparència entre la ciutadania.

Qui ho pot demanar?

  • Ajuntaments de municipis de fins a 50.000 habitants
  • Consells comarcals
  • Mancomunitats
  • Consorcis locals
  • Entitats municipals descentralitzades

Renovar-se o morir!

TOP7: ens que deriven trucades al servei Fem-ho fàcil i promocionen un servei de qualitat.

Les dades extretes del Fem-ho fàcil demostren que un 22,9% de trucades serveixen per resoldre tràmits relacionats amb e-factures amb una valoració del servei d’atenció de 5 sobre 5.

Monday
01
10:00h
Març 2021

Sessió informativa: Servei de suport a la ciutadania en la tramitació electrònica

El proper dia 1 de març a les 10h es realitzarà la sessió informativa en línia sobre el nou recurs de catàleg Suport a la ciutadania en la tramitació electrònica.

Aquest nou servei s'adreça als ens locals on SeTDIBA ja està en servei i té per objectiu prestar suport a la ciutadania (particulars, empreses, entitats,...) en la relació telemàtica amb el seu ens local.

Monday
08
10:00h
Març 2021

Sessió informativa: Novetats del recurs Promoció del canal electrònic en la relació amb les entitats i les empreses

El proper dia 8 de març a les 10h tindrà lloc la sessió informativa sobre les novetats del recurs de catàleg Promoció del canal electrònic en la relació amb les entitats i les empreses.

Catàleg 2024 relatiu a la implantació de la gestió digital

El Catàleg de serveis 2024-2027 presenta els següents recursos existents en els àmbits de la gestió digital.