Sessió informativa: Servei de suport a la ciutadania en la tramitació electrònica
El proper dia 1 de març a les 10h es realitzarà la sessió informativa en línia sobre el nou recurs de catàleg Suport a la ciutadania en la tramitació electrònica.
Aquest nou servei s'adreça als ens locals on SeTDIBA ja està en servei i té per objectiu prestar suport a la ciutadania (particulars, empreses, entitats,...) en la relació telemàtica amb el seu ens local.
El servei de suport preveu resoldre consultes relacionades amb la identificació i signatura per part dels ciutadans, presentació de sol·licituds telemàtiques, accés a notificacions electròniques, accés a la carpeta ciutadana, gestió de la representació i a qualsevol tràmit electrònic que el ciutadà vulgui iniciar amb el seu ajuntament.
Aquest recurs de catàleg s'ha de sol·licitar entre l'1 de febrer i el 30 d'abril de 2021.
La sessió informativa serà online i es realitzarà a través de la plataforma Zoom. Per assistir-hi, només cal que entreu a la següent adreça: https://zoom.us/j/95558824720
Trobareu més informació sobre aquest nou recurs a: