Inici
Apunts
TOP7: ens que deriven trucades al servei Fem-ho fàcil i promocionen un servei de qualitat.
TOP7: ens que deriven trucades al servei Fem-ho fàcil i promocionen un servei de qualitat.
Publicat per Gisela Andiñach Pelayo el 10/10/2023 - 22:58 | Última modificació: 10/10/2023 - 23:02
Les dades extretes del Fem-ho fàcil demostren que un 22,9% de trucades serveixen per resoldre tràmits relacionats amb e-factures amb una valoració del servei d’atenció de 5 sobre 5.
Felicitem els municipis que deriven aquestes trucades al servei Fem-ho Fàcil on els atenen amb qualitat i els resolen els dubtes per poder fer el tràmit ràpid, fent-ho còmodament des de d’on vulguin evitant desplaçaments innecessaris i en l’horari que més s’ajusta a les seves necessitats.
Properament farem arribar un detallet des de l’equip SeTDIBA a:
- Ajuntament de Pla del Penedès
- Ajuntament de la Torre de Claramunt
- Ajuntament de Talamanca
- Ajuntament de Masies de Voltregà
- Ajuntament de Subirats
- Ajuntament d'Hostalets de Pierola
- Ajuntament de Mura
Gràcies companys i companyes per intentar acostar l'administració a empreses i ciutadania.
Temes:
Catàleg de Serveis
Categories:
Bones pràctiques