Transparència

Com extreure la informació dels gestor d'expedients per publicar en el portal de transparència

Arran de les recomanacions que l'Oficina Antifrau va elaborar per afavorir la transparència i el bon govern durant la gestió de la COVID-19, des de SeTDIBA s'ha iniciat un treball per recopilar i extreure informació del gestor d'expedients per poder-la publicar al portal de transparència. 

En el següent vídeo es reprodueix la sessió informativa als ajuntaments SeTDIBA en relació a com recopilar i extreure aquesta informació del gestor d'expedients. 

Podeu consultar també els materials de la comunitat: 

Com identificar i extreure les dades relatives a la COVID-19 per publicar-les en el portal de transparència

 Disposar de les dades per poder-les extreure de forma automàtica o semiautomàtica requereix de seguir els següents passos:

Pas 1. Incorporar la referència COVID-19 sempre en el títol de l'expedients

Us recomanem incorporar el literal "COVID19" o similar en tots els expedients de contractació, subvencions i ajuts que s'han de publicar en l'apartat de transparència. 

Aquesta acció us permetrà localitzar tots els expedients relatius a la COVID-19 i exportar el llistat a format de taula d'excel. 

Wednesday
28
18:00h
Octubre 2020

Curs "Els càrrecs electes i la digitalització municipal"

Per tal de conèixer com la transformació digital impacta en els ens locals, es bàsic que els membres dels equips de govern coneguin els aspectes més importants de la normativa i com donar-li cobertura des de l'ens local en administració digital, transparència i drets de la ciutadania.

En aquesta segona sessió es realitzarà la pràctica de les funcions més bàsiques que realitzen els membres dels equips de govern en els aplicatius que utilitza el projecte SeTDIBA per a la digitalització municipal, així com l'aplicació de mòbil per a la signatura digital de documents.

Thursday
22
18:00h
Octubre 2020

Curs "Els càrrecs electes i la digitalització municipal"

Per tal de conèixer com la transformació digital impacta en els ens locals, es bàsic que els membres dels equips de govern coneguin els aspectes més importants de la normativa i com donar-li cobertura des de l'ens local en administració digital, transparència i drets de la ciutadania.

Sessió sobre com extreure la informació del gestor d'expedients per publicar en el portal de transparència

Durant l’estat d’alarma, l’Oficina Antifrau de Catalunya ha publicat unes recomanacions en relació a l’estat d’alarma per la COVID-19. 

Trobareu tota la informació a la comunitat: http://setdiba.diba.cat/node/624 

Us proposem una sessió de videoconferència on explicarem el detall de com extreure aquesta informació del gestor d'expedients. Per poder accedir a l'enllaç a la videoconferència només cal que us doneu d’alta al següent formulari:

Convocatòria 1: 27 de maig a les 10h