General

Integrar el gestor d’expedients amb la carpeta ciutadana "El meu Espai"


Integració del gestor d'expedients amb la carpeta ciutadana "El meu espai"


L’AOC posa a disposició de la ciutadania el nou servei El meu Espai (myGov) que facilita una visió general de les actuacions realitzades entre el ciutadà amb les diferents administracions.

El ciutadà ja pot fer ús del servei de la carpeta ciutadana El meu Espai i visualitzarà les trameses i les notificacions que hagi sol·licitat o rebut. 

1

La Caravana Innovació Digital ja està en ruta. Fes un cop d'ull a totes les parades!

La Caravana Innovació digital ja està en ruta!

De moment ja ha fet dues parades, i n'hi ha tres més de previstes.

Clica aquí per veure el mapa de les parades, les cròniques dels relators i les galeries d'imatges.

Vols saber més sobre la #CaravanaInnovació? Aquí t'ho expliquem tot.

Participem en la darrera jornada de millora de l'Índex de Maduresa Digital

Cada any, des del Consorci AOC s’analitza la maduresa digital dels ens locals que permet conèixer el grau de transformació digital dels ajuntaments i dels consells comarcals. L'Índex de Maduresa Digital (IMD) de les administracions locals és un indicador compost format per més de 30 indicadors organitzats en tres dimensions (compliment dels drets digitals, activitat dels serveis electrònics i compliment dels principis de govern obert), que avalua el grau de transformació digital dels ajuntaments i consells comarcals de Catalunya).

Renovar-se o morir!

Nous tràmits d'urbanisme... activeu-los!

Oferir nous tràmits específics contribueix a una administració més eficient, transparent i orientada al servei de la ciutadania millorant l'experiència de les persones usuàries i facilitant la relació amb l'administració.

En aquest sentit, des de l'AOC s'ha treballat per augmentar l'oferta específica de formularis per a determinats tràmits i, des del 22 de novembre, ja teniu a disposició aquests nous formularis de tràmits:

Hem finalitzat les primeres implantacions del Sector Públic de SeTDIBA!!

Estem satisfets d'anunciar que aquest novembre farem el tancament de la Mancomunitat de l'Alta Segarra, Mancomunitat del Cardener i el de la Xarxa Avinyó de Telecomunicacions. Això significa que les implantacions de la metdodologia SeTDIBA i les eines informàtiques han finalitzat amb èxit. A més, estem contents de publicar que aquestes tres han estat les primeres implantacions del Sector públic de SeTDIBA!

Amb perspectiva de gènere...

Des de setembre, el Servei Fem-ho Fàcil incorpora dades amb perspectiva de gènere.

Recollir aquesta dada en cada atenció que es realitza és important perquè d'aquesta manera identifiquem les desigualtats i disparitats de gènere en les diferents àrees. Podrem identificar quins són els àmbits més demandats, quins tràmits són més difícils per uns o altres; quines hores són més propícies per trucar; quin nivell de capacitació digital se'n desprén de la trucada, entre altres valors que podrem avaluar.

Com consulto els cursos de formació?

Per obtenir tota la planificació de la formació només cal que consulteu el calendari de la comunitat virtual setdiba.diba.cat.

1. En el menú del lateral esquerre, seleccioneu la icona del calendari

2. En el desplegable, seleccioneu "Formació".

NOVETATS Nova gestió d’interessats de l’expedient


Adaptar la gestió dels interessats dels expedients


El 90% de les entitats SeTDIBA treballeu amb els interessats dels expedients en fitxes. Això significa que es guarda la informació a base de dades de forma no estructurada. Cal canviar aquest sistema perquè es guardin de forma estructurada a la base de dades i es pugui realitzar la comunicació entre el gestor d’expedients i la carpeta ciutadana El meu Espai.