Nova edició del curs "Procediment administratiu electrònic bàsic amb metodologia eSET". 2a EDICIÓ!!

Tens experiència en procediment administratiu, però et sents perdut a l’hora d’implementar els requisits de l’administració electrònica? Aquest curs et pot interessar!

Et permetrà entendre la dinàmica d'impulsar els expedients d'acord amb la normativa aplicable i independentment de l’eina de gestió d’expedients utilitzada.

Durant tres sessions repassarem el marc normatiu de la Llei i principals novetats, la implantació del procediment administratiu comú des d’una vessant molt pràctica i basant-nos en els tràmits de metodologia e-set.

Posarem en pràctica conceptualment la tramitació electrònica, mitjançant el treball col·laboratiu dels participants del curs.

Destinataris: Personal que impulsi els expedients administratius als ens locals, i altres tècnics municipals.

Inscripcions: Les inscripcions es realitzaran mitjançant l’aplicació Gestforma, i la confirmació de la inscripció per part de la Diputació de Barcelona es farà per correu electrònic. Per tal de fer pràctiques les dinàmiques de les sessions el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds.

Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació a cada ens públic.

Acreditacions: un cop finalitzat el curs, les persones assistents es podran descarregar l’acreditació a través de l’aplicació Gestforma, sempre que hagin assistit el 100% de les sessions i hagin completat l’avaluació de l’acció formativa.

EXT 2021/1455- 1ª EDICIÓ - online!!

Preinscripcions: http://aplicacions.diba.cat:80/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=14009

Dates:

29/10 de 9:30h a 12:00h

05/11 de 9:30h a 12:00h

12/11 de 9:30h a 12:00h

Les inscripcions es gestionaran, com sempre, des de la Direcció de Serveis de Formació de la Diputació de Barcelona.