Mòdul Secretaria SeTDIBA

Monday
03
09:30h
Març 2025
Tuesday
11
11:00h
Febrer 2025
Wednesday
05
11:30h
Febrer 2025

Mòdul Secretaria Ajuntament de l'Esquirol. Preparació de la sessió d'òrgan col·legiat.

Suport en la convocatòria de sessió de Ple de l'Ajuntament de l'Esquirol.

NOVETATS SECRETARIA 17 FEBRER 2025

El mòdul d'òrgans col·legiat s'actualitza a la versió 3.1.2. Les millores que destaquem són:

Friday
24
11:30h
Gener 2025

Ajuntament de Sobremunt. Mòdul Secretaria: sessió post celebració de Ple.

En aquesta darrera sessió es dona suport als gestors de secretaria per elaborar la gestió de votacions, certificats i esborrany de l'acta de la sessió. 

Thursday
23
17:00h
Gener 2025

Ajuntament de Sobremunt. Mòdul Secretaria: formació a personal electe.

Un cop s'ha configurat el mòdul de Secretaria a l'ens es fa una sessió de suport pel personal electe atès que també ha d'adaptar-se al nou funcionament. 

En aquesta sessió s'explica com rebrà les e-notificacions, com accedir al mòdul de secretaria i com navegar per l'expedient per consultar tots els expedients que formen part de la sessió de l'òrgan col·legiat. 

Thursday
23
11:15h
Gener 2025

Ajuntament de Sobremunt: Mòdul de Secretaria. Sessió 3. Preparació sessió de Ple.

En aquesta sessió es crearà la sessió d'òrgan col·legiat, ordre del dia, notificació i s'enviarà la convocatòria de la sessió. 

Monday
13
09:00h
Gener 2025

Ajuntament de Sobremunt: Sessió 2 del Mòdul de Secretaria. Gestió de sessions d'òrgans col·legiats.

En aquesta sessió es demostrarà al personal que desenvolupi tasques de gestió d'òrgans col·legiats a obrir una nova sessió per fer l'ordre del dia, notificació de convocatòria de l'òrgan col·legiat.

Friday
10
09:00h
Gener 2025

Ajuntament de Sobremunt: Mòdul de Secretaria. Sessió 1. Presentació del mòdul i configuració.

Sessió de presentació del mòdul de Secretaria. Aquesta sessió es divideix en dues parts: 


La primera part de la sessió assistiran el personal que faci propostes i la Secretària. Es mostrarà la funció de crear propostes des del gestor d'expedients i el funcionament del mòdul de secretaria per unitats proponents. 

En la segona part de la sessió, es configurarà el mòdul de secretaria conjuntament amb la Secretària i el personal que doni suport a les tasques de secretaria per ajustar-lo les necessitats de l'Ajuntament de Sobremunt.