El Mòdul de Secretaria permet als ajuntaments SeTDIBA la tramitació integral electrònica de les sessions dels òrgans col·legiats, així com automatitzar tasques vinculades amb l'ordre del dia, la convocatòria, la gestió de l’acta, els certificats i acords i les notificacions.
Per si voleu donar-hi un cop d'ull, també us facilitem el manual d'usuari que trobareu adjunt en aquesta mateixa notícia en format pdf.
Webinar integració Padró i SeTDIBA
Per ensenyar-vos i explicar-vos en què consistirà la integració de l'eina de Padró PMHAB i SeTDIBA tenim previst fer un Webinar el 21 de novembre de 12:00 a 13:30.
A partir del 25 de novembre iniciarem l’activació de la integració de l’eina de padró municipal PMHAB i el gestor d’expedients SeTDIBA.
Aquesta integració consistirà en guardar els volants o certificats d’empadronament que es generen des de l’eina de PMHAB al gestor d’expedients SeTDIBA de forma automàtica però sense vincular-los a un expedient concret.