Nou curs "Gestió d'expedients de gestió comptable aplicat a SeTDIBA"

Vols aprendre de forma pràctica com gestionar la documentació que genera SICALWIN a SeTDIBA? El curs que t’oferim a continuació és la formació que t’interessa!!

Nova edició del curs "Procediment administratiu electrònic bàsic amb metodologia eSET". 2a EDICIÓ!!

Tens experiència en procediment administratiu, però et sents perdut a l’hora d’implementar els requisits de l’administració electrònica? Aquest curs et pot interessar!

Et permetrà entendre la dinàmica d'impulsar els expedients d'acord amb la normativa aplicable i independentment de l’eina de gestió d’expedients utilitzada.

Nova edició del curs "Gestió de la transparència: dit i fet". 2a EDICIÓ!!

Ja teniu disponible la preinscripció al nou Curs "Gestió de la transparència: dit i fet”

Aquest curs pràctic es realitzarà en format taller i té per objectiu donar suport als ens locals per tal d'identificar la informació objecte de transparència activa i a com organitzar-la dins el vostre ens local.

Què es la base de dades de Tercers?

Què es la base de dades de Tercers? Està relacionada amb padró? Com puc cercar un Tercer i modificar-lo?

Per tenir resposta a aquestes i altres preguntes us facilitem una infografia

perquè disposeu d'un resum gràfic de la gestió de la base de dades de Tercers.

Nou Curs “La gestió del dret d’accés a la informació pública als ens locals”

Vols aprendre a gestionar l'accés a la informació pública, com a element fonamental de la transparència al teu ajuntament?

Aquest curs t’ajudarà a identificar els passos en la tramitació dels expedients de dret d'accés!!

Nova edició del curs teoricpràctic "Gestió documental aplicat a SeTDIBA"

Aquesta vegada, no et quedis sense plaça!!

Obrim la 2a edició del curs teoricpràctic de Gestió documental adreçat als ens locals que han implantat SeTDIBA en la seva totalitat o que estan en procés d'implantació.

Publicar les dades de sol·licitud d’accés a la informació pública (SAIP)

Estem treballant per facilitar-vos la publicació automatitzada de les resolucions de les sol·licituds d’accés a la informació pública al portal de transparència des del gestor d’expedients.

Durant l’estiu us configurarem la fitxa de transparència vinculada a la sèrie “1314  - Sol·licituds d'accés a la documentació i/o la informació” al gestor d’expedients.

Funció: 02. ORGANITZACIÓ i GESTIÓ ADMINISTRATIVA

Grup: 03. Gestió dels documents i de la informació

Quin navegador he de fer servir?

El navegador Internet Explorer està discontinuat per part de Microsoft i no dona suport. Això ha provocat que amb la darrera actualització de les eines SeTDIBA algunes funcionalitats s’hagin vist afectades.

Per altra banda, els navegadors Edge i Chrome incorporen un visor PDF que no mostra la documentació adjunta als formularis que entren per registre via els serveis de l'AOC, no permeten veure si la sol·licitud d'eTRAM o d'EACAT té documents annexos.

Disponibles el vídeos de la jornada SeTDIBA

El passat 17 de juny va tenir lloc la 1a Jornada SeTDIBA. Un espai de trobada en el qual es van analitzar els reptes imminents als que s’enfronten els petits municipis així com les necessàries mesures d’autoprotecció en l’àmbit de la ciberseguretat. També es van presentar les millores en els serveis SeTDIBA.

Oferta formativa Tardor_2021 vinculada amb la gestió digital, la transparència i el bon govern

Agafeu força a l’estiu perquè a la tornada, el Gabinet d’Innovació digital us espera amb noves propostes d’aprenentatge adreçades al món local. Estigueu molt atents i aquesta vegada no us quedeu sense plaça!!