Bones pràctiques

Decàleg SeTDIBA per a l'estat d'alarma

En el marc de confinament per evitar l'expansió del virus COVID-19, hem elaborat un decàleg de recomanacions per transformar aquesta situació en una oportunitat per a millorar la gestió dels assumptes municipals i reforçar alguns aspectes de al implantació de SeTDIBA.

Dades de 2 mesos de servei SeTDIBA en confinament

Es compleixen dos mesos des de l'inici de la situació excepcional d'alarma per la COVID-19 i de setmanes de confinament total o parcial. Durant aquests dos mesos, el recorregut de la caravana SeTDIBA ha continuat pràcticament inalterable.

3. Reviseu i poseu en pràctica les recomanacions per teletreballar amb seguretat

A causa de l’estat d’alarma provocat pel coronavirus moltes administracions i organismes públics estan promovent el teletreball per garantir la continuïtat de les seves funcions i serveis. El teletreball, però, pot plantejar riscos de ciberseguretat sinó s’ha planificat amb temps, s’ha format adequadament al personal i s’ha configurat de forma segura els equips i les connexions. 

2. Poseu al dia la seu electrònica pel que fa al còmput de terminis

Pel que fa a les afectacions en el cómput de terminis, cal que tingueu present:

Actuacions recomanades sobre la seu electrònica

La disposició addicional 3a (DA 3a) del Reial Decret 463/2020, de 14 de març de 2020, pel que es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisis sanitària ocasionada pel COVID-19, disposa la suspensió dels terminis administratius.

Us recomanem que indiqueu a la seu electrònica aquesta suspensió en el còmput dels terminis. Us proposem que publiqueu un text del tipus: