L’Ajuntament de Subirats, un exemple de bones pràctiques en la promoció del servei "Fem-ho Fàcil"

L’Ajuntament de Subirats, un exemple de bones pràctiques en la promoció del servei "Fem-ho Fàcil"

Durant una recent visita de seguiment al municipi, les consultores del projecte "Fem-ho Fàcil" han volgut destacar i posar en valor la bona feina que es fa des de l’Ajuntament de Subirats en la difusió i promoció d’aquest servei pensat per facilitar els tràmits i la relació de la ciutadania amb l’administració.

Una de les iniciatives que més ha cridat l’atenció ha estat l’elaboració, per part del personal de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), d’unes targetes format butxaca. Aquest material creat per iniciativa pròpia pensant en les necessitats de la ciutadania, s’utilitza per facilitar la informació de contacte del servei "Fem-ho Fàcil". A més, s’aprofita per fer campanya activa entre les persones usuàries del servei, apropant l’administració a tothom.

Volem agrair sincerament aquesta proactivitat i implicació del personal de l’Ajuntament de Subirats, que demostra un fort compromís amb la millora contínua de l’atenció ciutadana. Aquesta iniciativa no només ajuda a donar visibilitat al servei, sinó que també en potencia l’ús correcte, empoderant les persones usuàries i facilitant la seva autonomia a l’hora de relacionar-se amb l’administració electrònica.

Accions com aquesta són un gran exemple a seguir per altres administracions. Posar al centre la ciutadania, adaptar els canals de comunicació i fer més propera la informació són passos clau per avançar cap a una administració més moderna, inclusiva i eficient.

Des de l’equip SeTDIBA animem a altres ens locals a seguir aquesta línia de treball i compartir bones pràctiques que, com la de Subirats, contribueixen a fer una administració més accessible per a tothom.

1
Categories:
Bones pràctiques