Els tràmits del ciutadà a internet: impacte de la migració a eTRAM 2.0

Públic al qual s'adreça:
tècnics encarregats de la gestió municipal (gestionada per DIBA)
Thursday
Novembre 2021
Data de finalització: Thursday, 04/11/2021 - 13:00

Amb motiu de la migració progressiva d’eTRAM 1.0  a eTRAM 2.0 que s’està realitzant des del Consorci d’Administració Oberta de Catalunya i tenint present l’impacte que aquesta migració té en el vostre web municipal, la seu electrònica i el portal de transparència, ens plau convidar-vos a la Sessió: Els tràmits del ciutadà a internet, que tindrà lloc el dia 4 de novembre de 2021 a les 11 a 13h.

Aquesta sessió s’adreça als tècnics que realitzen el manteniment de la web corporativa, la seu electrònica o el portal de transparència.

La sessió anirà a càrrec del Servei d’Assistència Municipal i de Suport Estratègic i del Gabinet d’innovació digital i comptarà amb la presència de Ferran Farriol, cap del Cap de Servei de Govern Obert i responsable del desplegament d’eTRAM 2.0.

Podeu seguir la sessió en directe a través del canal de Youtube:

Etiquetes:
eTRAM 2.0