Ajudeu-nos a omplir l'enquesta per tal de prestar-vos un millor servei!

Si sou un ajuntament de la província de Barcelona, de ben segur haureu rebut, per correu electrònic, l’accés a un qüestionari relacionat amb la gestió digital municipal, i la transparència i el bon govern.

Setmana del Govern Obert

La setmana del 17 al 21 de maig va tenir lloc l'Open Gov Week o Setmana del Govern Obert. Podeu accedir als materials de bona part de les iniciatives que es van dur a terme.

La comunitat de Govern Obert busca ens locals voluntaris per millorar la transparència

El Síndic de Greuges reconeix en les seves conclusions, en referència a la transparència activa, que la mida i la capacitat de les administracions és un element determinant en el compliment de les obligacions de publicitat. Des de Diputació de Barcelona s’impulsen accions per a que ens locals de menor dimensió posin en marxa bones pràctiques de publicació d’informació en el portal de transparència.

Nou curs Gestió de la contractació electrònica aplicat a SeTDIBA

Tens dubtes de com has de tramitar els contractes en format electrònic?

Aquest curs et dona les pautes per gestionar els expedients de contractació utilitzant les eines del projecte SeTDIBA.

Nova edició del curs "Gestió de la contractació electrònica aplicat a SeTDIBA". 2a EDICIÓ!

Hem planificat una nova edició del curs "Gestió de la contractació electrònica aplicat a SeTDIBA".
Formació bàsica per gestionar els expedients de contractació utilitzant les eines del projecte, adreçat a les persones que tramiten contractes i als secretaris i secretàries municipals.

Nova eina del SIR

A partir del 5 de maig a les 15:00 el SIR canvia l’eina per una nova que permet gestionar de forma més senzilla l’intercanvi de registres entre administracions de fora de Catalunya. A partir d’aquesta data l’eina antiga passarà a dir-se  “Històric trameses SIR” on estaran les trameses fins aquella data. Cal que tingueu en compte el següent:

Com ens ha afectat la pandèmia als serveis digitals

Durant el 2020 les mesures estrictes de confinament domiciliari han intensificat l'ús del canal digital. Les dades de la tramitació electrònica en el global dels ens locals beneficiaris de SeTDIBA així ho posen de manifest.

El Síndic de Greuges publica l'Informe sobre transparència, accés a la informació pública i bon govern. Abril 2021

El Síndic de Greuges ha publicat l'nforme anual que mesura l'estat de la transparència, l'accés a la informació pública i el bon govern de les institucions públiques catalanes.

En aquesta notícia destaquem algunes de les reflexions que consten en l'informe.

Avís important: segueix en directe la Jornada SeTDIBA - 17 de juny

Els serveis estan treballant amb normalitat.

[16/6/2021] Segueix en directe la Jornada SeTDIBA 2021: els reptes de la gestió digital en els municipis de menor dimensió.

See video

Nou Curs Gestió de la transparència: dit i fet

Ja teniu disponible la preinscripció al nou Curs "Gestió de la transparència: dit i fet”

Aquest curs pràctic es realitzarà en format taller i té per objectiu donar suport als ens locals per tal d'identificar la informació objecte de transparència activa i a com organitzar-la dins el vostre ens local.