Manuals

Adaptació a la seu electrònica de la pàgina de tramitació pel Servei Fem-ho fàcil

La Seu Electrònica és un espai de relació amb l'Administració, és a dir, un punt d'accés únic a disposició de la ciutadania i de les empreses que representa una nova manera de realitzar les gestions públiques, sense condicionaments d’horaris i d'espai, amb la màxima seguretat i contribuint a un ús més eficaç i eficient dels recursos públics.
2

Com podem associar una única anotació a dos expedients diferents?

De vegades ens arriba una anotació de registre que formula una sol·licitud que inicia dos expedients diferenciats o bé que la volem associar a dos expedients. En aquests casos, es pot associar una única anotació de registre amb dos expedients. 

Com creo la pàgina per a la validació del codi segur de verificació a la meva seu electrònica?

El ciutadà i altres administracions han de poder verificar l'autenticitat dels documents emesos per l'administració a través de la seu electrònica. 

En el manual adjunt trobareu les instruccions de com fer-ho pas a pas. 

En aquest sentit, us oferim diferents possibilitats per fer-ho:

2

Com exportar i importar el certificat digital de l'ordinador a un altre?

Per treballar amb el certificat T-CAT-P que teniu instal·lat a un ordinador en un de diferent heu de:

1

Guia d'usuari tramitador de registre