Curs "Els càrrecs electes i la digitalització municipal" 2ª EDICIÓ - ONLINE!

Públic al qual s'adreça:
Càrrecs dels equips de govern dels ens locals SeTDIBA
Wednesday
Març 2021
Data de finalització: Wednesday, 17/03/2021 - 20:30

Per tal de conèixer com la transformació digital impacta en els ens locals, es bàsic que els membres dels equips de govern coneguin els aspectes més importants de la normativa i com donar-li cobertura des de l'ens local en administració digital, transparència i drets de la ciutadania.

En aquesta primera sessió es tractaran els fonaments normatius bàsics del que suposen aquestes obligacions per a l'ens local. Entendre els elements bàsics del procediment administratiu electrònic genèric regulat per la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, així com posar en pràctica, amb l'ús de les eines SeTDIBA, l’explotació d’informació, cerques documentals i obtenció d’indicadors per l’ avaluació de l’activitat municipal administrativa i com això té impacte en l’àmbit de la Transparència i Govern Obert.

EXT2021/0084 - 2ª EDICIÓ - online!!
 Preinscripcions!    http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=12609