Llibres automatics als ens SeTDIBA (Ajuntaments, Consells Comarcals, EMD i Sector Públic)

El gestor d'expedients genera llibres oficials pels tipus documentals que a continuació us llistem:

1. Si ets un Ajuntament o una EMD,  aquestes són les tipologies documentals que generen llibre:

- Actes de Ple: ACTA PLE (TD10-010)
    - Actes de la Junta de Govern Local: ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL (TD10-010)
    - Acta de la Comissió Informativa: ACTA COMISSIO INFORMATIVA (TD010-010)
    - Informes de fiscalització: INFORME DE FISCALITZACIO (TD13-013)

2. Si ets un Consell Comarcal, aquestes són les tipologies documentals que generen llibre:

- Actes de Ple: ACTA PLE (TD10-010)
    - Acta de la Comissió Informativa: ACTA COMISSIO INFORMATIVA (TD010-010)
    - Resolucions: RESOLUCIO (TDO1-016)
    - Informes de fiscalització: INFORME DE FISCALITZACIO (TD13-013)

3. Si ets Sector Públic,  aquestes són les tipologies documentals que generen llibre:

- Actes de Ple: ACTA PLE (TD10-010)

En el supòsit que l'òrgan col·legiat de la teva entitat sigui una Junta General, per exemple,  utilitzareu la tipologia Actes de Ple, que crearà el lllibre: sèrie 1028-Llibres d'actes del Ple. Posteriorment, podreu editar el nom del llibre i modificar-lo per: Llibre d'actes de la Junta General.

Els documents, un cop aprovats,  automàticament es vincularan a l’expedient anual corresponent al seu tipus de document:

• Decrets: Sèrie 1038 – Llibres de decrets d’alcaldia
  • Actes de Ple: sèrie 1028 – Llibres d’actes del Ple
  • Actes de la Junta de Govern Local: sèrie 1045 – Llibres d’actes de la JGL
  • Acta de la Comissió Informativa: sèrie 1051 -  Llibres d'actes de comissions informatives
  • Resolucions: sèrie 3057 - Llibres de decrets de gerència
  • Informes de fiscalitzacio: sèrie 1751-Auditories i inspeccions del pressupost

Per acabar, si voleu saber com es genera automàticament un llibre, podeu anar a: https://setdiba.diba.cat/node/165/edit