Eina de gestor d'expedients

ELECTES: m'incorporo com electe i no sé com gestionar expedients. Com ho puc fer?

Recentment us heu incorporat a un ens local que treballa la gestió municipal amb el projecte SeTDIBA?.

Potser és el primer cop que preneu contacte amb l'administració digital des de la visió del projecte de la Diputació de Barcelona i per això volem facilitar-vos el camí amb aquestes breus vídeos en format píndola en les quals us podeu apropar de manera autònoma, en el moment que us vagi millor, als 3 pilars bàsics d'aquest projecte integral: mètode de treball, sistemes d'informació i recursos de continuïtat.

1
Monday
08
09:00h
Abril 2024

Sessió de Suport Programat - Gestor d'Expedients bàsic

Aquesta sessió de suport programat està destinada a treballadors i treballadores de diversos ajuntaments.

Aquesta sessió preten formar entorn els conceptes clau del gestor d'expedients i el seu funcionament. 

Si necessites una Sessió de Suport Programat d'Expedients bàsic o de qualsevol altre aspecte de SeTDIBA, pots consultar el catàleg d'aquest tipus de sessió aquí: https://setdiba.diba.cat/node/199

Quedem a la teva disposició!

Atentament,

Equip SeTDIBA

Monday
25
10:00h
Març 2024

Sessió de Suport Programat - Gestor d'Expedients bàsic

Aquesta sessió de suport programat està destinada a treballadors i treballadores de diversos ajuntaments.

Aquesta sessió preten formar entorn els conceptes clau del gestor d'expedients i el seu funcionament. 

Si necessites una Sessió de Suport Programat d'Expedients bàsic o de qualsevol altre aspecte de SeTDIBA, pots consultar el catàleg d'aquest tipus de sessió aquí: https://setdiba.diba.cat/node/199

Quedem a la teva disposició!

Atentament,

Equip SeTDIBA

WEBINAR Integració de Padró amb SeTDIBA per les entitats pilots

WEBINAR Integració de Padró amb SeTDIBA per les entitats pilots

El dia 28 de febrer de 2024 s’ha iniciat el pilotatge amb 5 ajuntaments per la integració del padró d’habitants amb el gestor d’expedients SeTDIBA.

La integració consisteix que els volants i els certificats d’empadronament es guarden automàticament al gestor d’expedients. En aquesta primera fase es guarden sense estar vinculats a expedient, aquesta acció es realitzarà manualment pel treballador públic. A mesura que el proveïdor ens faciliti noves funcionalitats les anirem incorporant.

1
Thursday
21
09:00h
Març 2024

Sessió de suport programat sobre Gestor d'expedients - nivell avançat

Aquesta sessió contextualitza el paper del gestor d’expedients en l’ecosistema SeTDIBA i s’insisteix en la importància de ser disciplinat en l’aplicació de la metodologia. Es mostren funcions que no formen part de la seqüència habitual de tramitació però que milloren la gestió, la informació de l’expedient i el treball diari amb l’aplicació.

Tasques de tancament de l'exercici 2023 i tasques d'obertura pel 2024

Tasques pendents per fer en el Registre d'Entrada

Amb el canvi d’any cal fer l’obertura de l’exercici 2024 i el tancament de l’exercici de registre 2023:

Thursday
30
12:00h
Novembre 2023

Sessió de Suport programat d'expedients bàsic

Aquesta sessió de suport programat està destinada a treballadors i treballadores de diversos ajuntaments.

Aquesta sessió preten formar entorn els conceptes clau del registre administratiu i el seu funcionament. Podeu consultar els continguts de la sessió  aquí: https://setdiba.diba.cat/wiki/suport-programat-registre

Si necessites una Sessió de Suport Programat d'Expedients bàsic o de qualsevol altre aspecte de SeTDIBA, pots consultar el catàleg d'aquest tipus de sessió aquí: https://setdiba.diba.cat/node/199

Wednesday
22
09:00h
Novembre 2023
Wednesday
15
08:30h
Novembre 2023

Suport programat: Gestor d'expedients bàsic

Aquesta sessió de suport programat està destinada a treballadores del Consell Comarcal del Baix Llobregat

Aquesta sessió preten formar entorn els conceptes clau del gestor d'expedients i el seu funcionament. Podeu consultar els continguts de la sessió aquí: https://setdiba.diba.cat/wiki/suport-programat-gestor-d-expedients-nivell-basic

Anàlisi de la gestió de les SAIP dels ens SeTDIBA

Arran de la publicació de l’informe del Síndic de Greuges i les seves conclusions i recomanacions en quant al dret d’accés a la informació pública, hem volgut analitzar la situació de la gestió d’aquestes en els ens locals SeTDIBA. Per a aquesta anàlisi hem extret informació de la sèrie documental 1314, corresponent a les sol·licituds d'accés a la informació pública.

S’ha fet una primera anàlisi de l’evolució del nombre de SAIP, en el que es visualitza el seu increment d'un 20,34% entre els anys 2021 i 2022: