Eina de gestor d'expedients

Com gestiono documents i expedients de padró?

On he de guardar el volant o certificat de padró, a l'aplicació de padró o al gestor d'expedients?

El gestor d'expedients del projecte SeTDIBA encara no està integrat per complet amb l'aplicació de padró que gestiona la majoria dels municipis de la demarcació de Barcelona.

Com gestionar els expedients relatius a les sol·licituds del catàleg de serveis de la Diputació - Portal Municipal de Tràmits (PMT)

La Xarxa de Governs Locals de la Diputació de Barcelona gestiona totes les peticions de catàleg amb els ajuntaments a través del Portal de Tràmits Municipals (PMT). Mentre aquest portal no estigui totalment integrat amb EACAT, us fem una proposta de gestió de tota la documentació administrativa que genera el PMT.

L’objectiu de la següent proposta és sistematitzar la creació d’expedients derivats de l’aprovació i gestió de recursos del catàleg de la Diputació.

Com extreure la informació dels gestor d'expedients per publicar en el portal de transparència

Arran de les recomanacions que l'Oficina Antifrau va elaborar per afavorir la transparència i el bon govern durant la gestió de la COVID-19, des de SeTDIBA s'ha iniciat un treball per recopilar i extreure informació del gestor d'expedients per poder-la publicar al portal de transparència. 

En el següent vídeo es reprodueix la sessió informativa als ajuntaments SeTDIBA en relació a com recopilar i extreure aquesta informació del gestor d'expedients. 

Podeu consultar també els materials de la comunitat: 

Suport programat “VISIÓ GENERAL DELS SERVEIS SeTDIBA (metodologia + eines)”

Destinat a:

  • Tècnics d’ens locals amb SeTDIBA implantat (no s’accepten sol·licituds d’ens locals que encara estan en fase d’implantació). És imprescindible que aquests tècnics disposin d’un usuari creat sobre el registre i el gestor d’expedients.

Descripció:

1

Suport programat “GESTOR D’EXPEDIENTS – NIVELL BÀSIC”

Destinat a:

  • Tècnics d’ens locals amb SeTDIBA implantat (no s’accepten sol·licituds d’ens locals que encara estan en fase d’implantació). És imprescindible que aquests tècnics disposin d’un usuari creat sobre el gestor d’expedients amb rol “TRAMITADOR”.

Descripció:

1

Suport programat “GESTOR D’EXPEDIENTS – SEGUIMENT I EXPLOTACIÓ”

Destinat a:

  • Tècnics d’ens locals amb SeTDIBA implantat (no s’accepten sol·licituds d’ens locals que encara estan en fase d’implantació). És imprescindible que aquests tècnics disposin d’un usuari creat sobre el gestor d’expedients amb rol “TRAMITADOR” i una experiència mínima de sis mesos de treball diari amb l’eina.

Descripció:

1

Com anul·lem documents? Com es visualitzen els documents anul·lats a l'índex de l'expedient?

A vegades no tenim clar si eliminar documents o simplement anul·lar-los. La diferència es clara, un document eliminat no el podem recuperar, mentre que un document anul·lat el podríem visualitzar i fins i tot "desanul·lar".

 

Qui pot anul·lar o eliminar documents?

Les persones usuàries que tinguin perfil "administrador" podran tant eliminar com anul·lar documents, però les persones amb rol "tramitador" només podran anul·lar documents.

 

Com i quins documents podem anul·lar?

Friday
26
09:30h
Febrer 2021

Grup d'implantació 30. Darrera Sessió reforç SeTDIBA

Darrera sessió de reforç per tal de resoldre dubtes amb els tècnics i treballadors municipals.

Ajuntaments assistents:

- Fogars de la Selva

- EMD Sant Miquel de Balenyà

- Santa Maria de Besora

En quins casos es genera automàticament un llibre oficial? Com funciona?

Actualment el gestor d'expedients genera un llibre oficial per a cadascun dels tipus de document següents: 

  • Decrets i resolucions: DECRETS (TD01-011)
  • Actes de Ple: ACTA PLE (TD10-010)
  • Actes de la Junta de Govern Local: ACTA JUNTA GOVERN LOCAL (TD10-010)