Preguntes més freqüents

Com gestiono documents i expedients de padró?

On he de guardar el volant o certificat de padró, a l'aplicació de padró o al gestor d'expedients?

El gestor d'expedients del projecte SeTDIBA encara no està integrat per complet amb l'aplicació de padró que gestiona la majoria dels municipis de la demarcació de Barcelona.

Com es gestiona en l'entorn digital l'acumulació en els documents de diligències d'aprovació?

A quins casos aplica aquesta recomanació?

Les disposicions de caràcter general (normativa) com ho són el plantejament urbanístic i les ordenances i reglaments municipals, tenen diferents fases d’aprovació. 

Com gestionar els expedients relatius a les sol·licituds a la xarxa de governs locals de la Diputació de Barcelona - Portal Municipal de Tràmits (PMT)

La Xarxa de Governs Locals de la Diputació de Barcelona gestiona totes les peticions de catàleg amb els ajuntaments a través del Portal de Tràmits Municipals (PMT). Mentre aquest portal no estigui totalment integrat amb EACAT, us fem una proposta de gestió de tota la documentació administrativa que genera el PMT.

L’objectiu de la següent proposta és sistematitzar la creació d’expedients derivats de l’aprovació i gestió de recursos del catàleg de la Diputació.

Un regidor que no forma part del Govern pot tenir accés al registre d’entrades i sortides?

La Comissió de Garanties d'Accés a la Informació Pública (GAIP) ha resolt en el dictamen 7/2019 que els membres de l’Ajuntament tenen dret a accedir al registre municipal d’entrades i sortides, sens perjudici de la necessitat d’evitar que puguin accedir a dades afectades pels límits establerts per l’article 164.3 TRLMRLC. 

1

Quin és el protocol de les tasques preparatòries de migració del gestor d'expedient a SeTDIBA

A l'hora de fer la migració des del gestor d'expedient de la vostra entitat cap al gestor d'expedient SeTDIBA és aconsellable que les dades estiguin el més aliniades possible entre ambdós gestors. L’objectiu és adaptar, en la mesura que sigui possible, el format de les dades en origen perquè s’ajustin tant a les eines de gestió així com a la metodologia de treball eSET d'aquesta manera els treballs de migració minimitzin els errors per manca d’informació. També ho veiem com una oportunitat per familiaritzar-se amb el mètode de treball SeTDIBA.

2

Problemes per imprimir un document?

 

Problemes per imprimir un document?

Les actualitzacions dels programes com l’Acrobat, a vegades fan que els equips es vegin afectats i que calgui fer algun ajust.

Amb aquestes indicacions ho podreu solucionar de forma ràpida.

 

Quan actives el botó d'imprimir no funciona?

 

 

 

 

 

 

 

 

Com estructuro els expedients de...?

Quan es trasllada la gestió municipal del món paper al món electrònic cal tenir en compte alguns condicionants de transparència, accés a la informació pública i protecció de dades que en el món paper no eren tant importants. 

Com gestiono l'expedient d'un procés de selecció de personal?

La nostra recomanació per tal de gestionar els expedients corresponents a un procés de selecció seria:

1. Crear un expedient únic per tal de gestionar la documentació i tramitació general relacionada amb l'expedient i que sigui comú per a tots els interessats (convocatòria, resolució, documents aprovació...). Aquest expedient s'haurà de classificar a: 03.Personal; 02.Selecció de personal; 1458.Processos selectius de personal.

Com han de lliurar els informes els tècnics externs de l'Ajuntament?

Els tècnics externs dels ajuntaments han de treballar amb les eines del projecte SeTDIBA, tot i que tenen normalment un rol més acotat que els treballadors que son tramitadors habituals. 

Quan els impulsors dels expedients fan arribar un tràmit al tècnic extern, aquest pot accedir a l'expedient per treballar-hi i incorporar a la tramitació electrònica de l'expedient els documents tècnics que consideri.