Presentació Llibre blanc de la digitalització dels serveis de formació de Barcelona Activa

Wednesday
Març 2022
Data de finalització: Wednesday, 23/03/2022 - 12:00

Jornada Reptes i desafiaments de la digitalització dels ens locals on es presentarà el Llibre blanc de la digitalització dels serveis de formació de Barcelona Activa.

L'acte comptarà amb l'assistència de Montserrat Ballarín, Regidora de Comerç, Mercats, Consum, Règim Interior i Hisenda; Pilar Díaz, Alcaldessa d'Esplugues; Trinidad Molina, Gerent de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació, Félix Ortega, Director General de Barcelona Activa i Héctor Santcovsky, Director del Desenvolupament Social i Econòmic, de l'AMB entre d'altres.

Amb la intervenció de Genis Roca i Esther Paniagua, que faran una mirada crítica de la digitalització en les organitzacions i una taula que aglutina experiències de la Diputació, Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i Barcelona Activa.

Organitza:

Equip de Foment del Talent Digital
Barcelona Activa
barcelonactiva.cat

Podeu accedir a la informació de l'acte, programa i inscripció, en aquest enllaç https://ja.cat/fPYc1