Actuacions recomanades sobre la seu electrònica

La disposició addicional 3a (DA 3a) del Reial Decret 463/2020, de 14 de març de 2020, pel que es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisis sanitària ocasionada pel COVID-19, disposa la suspensió dels terminis administratius.

Us recomanem que indiqueu a la seu electrònica aquesta suspensió en el còmput dels terminis. Us proposem que publiqueu un text del tipus:

D’acord amb la declaració de l’estat d'alarma (Reial Decret 463/2020, de 14 de març), el còmput dels terminis de tramitació resta suspès 15 dies naturals, fins el proper dia 29 de març. 

Caldrà, a més, si heu pres mesures extraordinàries, com el tancament del registre, que ho publiqueu també en la seu electrònica.  

Per evitar la propagació del Coronavirus SARS-cov-2, com a mesura preventiva extraordinària, el registre presencial de l’Ajuntament romandrà temporalment tancat.

El registre electrònic està operatiu les 24 hores del dia, de dilluns a diumenge.

1
Etiquetes:
coronavirus
1
Temes:
Ciutadans
1
Categories:
Bones pràctiques