Fem-ho fàcil: Millores en el servei de suport a la ciutadania

A partir del maig de 2023 el servei de suport a la ciutadania Fem-ho fàcil  adreçat als ciutadans de municipis que formen part de la xarxa SeTDIBA millora i amplia les seves prestacions.

El servei amplia el suport en la realització d’altre tipus de tràmits i consultes. A partir d’ara, el servei també orientarà en la seu electrònica i el portal de transparència, en la identificació amb certificats a d’aquells sistemes oferts a la ciutadania per la pròpia diputació de Barcelona o en la concurrència a licitacions electròniques.

D’alta banda, s’amplien els canals de suport. A més del canal telefònic, l’adreça de correu tramits@diba.cat, i el formulari web Et truquem!, s’activarà un canal de missatge instantània i un sistema de videoconferència per millorar la prestació del suport.

Però sense dubte una de les principals novetats és la disponibilitat del servei en múltiples idiomes i adaptacions a capacitats diverses. A més del català i castellà, el servei es podrà gaudir en anglès, francès, xinès i àrab. Tanmateix, el servei incorpora adaptacions per poder ajudar de forma personalitzada i adaptada en la tramitació electrònica a persones amb discapacitat auditiva o visual.
 

1
Temes:
Ciutadania
1
Categories:
Bones pràctiques