Per què és important conèixer les dades globals SeTDIBA?

Compartir dades és fonamental en el món actual, ja que ens permet prendre decisions informades i millorar la transparència. Conèixer les dades en conjunt del projecte SeTDIBA ens ajuda fer-nos una idea de l'entorn. Des del quadre de comandament podeu extreure les dades del vostre ens i conèixer l'estat de situació de la vostra entitat però és important saber comparar en relació amb el global d'entitats que conformem el món SeTDIBA.

Per això, per a nosaltres és important que conegueu les dades SeTDIBA i valoreu els volums que movem. Us volem compartir una infografia que us mostrarà dades claus del projecte.

La família SeTDIBA continua creixent amb una comunitat formada per 112 entitats que col·laboren en el projecte de transformació digital.


Aquest any ha estat marcat per un conjunt d'activitats enfocades al suport i la formació dels seus membres, així com per l'eficiència en la gestió documental. Com podeu veure una xifra impressionant destaca la feina realitzada amb el gestor d'expedients: més d'un milió de documents han estat creats aquest any! Aquesta eina ha facilitat enormement les gestions administratives dins del procés.

El servei telefònic SeTDIBA ha estat un dels serveis més sol·licitats resolent més de 7.000 trucades d'usuaris d'entitats SeTDIBA. De cara a la ciutadania, el servei Fem-ho Fàcil destaca per haver atès més de 600 trucades i han obtingut valoracions excel·lents de la ciutadania.

A més, també volem destacar que durant el 2024, el Gabinet d’Innovació, Integritat i Transformació Digital Local ha ofert un total de 26 cursos, formant 654 treballadores públiques en temes rellevants per a una millor gestió pública y adaptada als nous temps digitals. 

A part del suport telefònic i la formació, també cal destacar els 35 seguiments presencials que ha realitzat l'equip SeTDIBA per proporcionar assistència directa a les seves necessitats in situ.

I una darrera xifra interessant: 79 treballadores públiques han estat formades en les 31 sessions programades gràcies al servei Quedem, sessions virtuals amb consultors/es de l'equip SeTDIBA. Aquestes sessions virtuals es destinen a formar a les noves incorporacions de les entitats SeTDIBA. Se'ls introdueix en la metodologia i funcionament de les aplicacions informàtiques que acompanyen el projecte SeTDIBA.  Aquesta opció ofereix comoditat i flexibilitat per adaptar-se als horaris dels participants interessats en millorar les seves habilitats digitals o aclarir dubtes sobre l'eina del gestor d'expedients o altres aspectes relacionats amb la transformació digital.
 

En conclusió, gràcies al compromís col·lectiu de tota la comunitat que forma part de SeTDIBA , hem pogut avançar cap a una administració més eficient i transparent. 

Si teniu cap suggeriment o dubte sobre aquestes dades o requeriu cap servei en concret podeu contactar amb nosaltres a setdiba@diba.cat. 

Atentament, 

L'Equip SeTDIBA.
 

1
Fitxers adjunts:
1
Categories:
General