Servei de suport SeTDIBA

Tots els ajuntaments i EMDs amb SeTDIBA implantat disposen de dos tipus de serveis de suport:

Suport immediat

Es tracta d'un servei de suport telefònic i per correu electrònic on poden adreçar consultes, incidències, canvis de configuració i millores.

El servei de suport està disponible:

MATINS de dilluns a divendres de 8h a 15h
TARDES: de dilluns a dijous de 16 a 19h

El períodes  de 15/juliol a 14/agost (ambdós inclosos) i 24/desembre i 31/desembre:

MATINS: de 8 a 15h

Les dades de contacte d'aquest servei són:

   

Suport programat

Aquest servei permet disposar d'un consultor de forma telemàtica, per reforçar aspectes relacionats amb la metodologia o les eines SeTDIBA. 

Aquest servei està disponible sota demanda. Abans d'inscriure't, consulta el programa i les condicions requerides per poder-hi accedir. 

Trobareu tota la informació a: https://setdiba.diba.cat/venim-seguiment-presencial-quedem-suport-programat-online