Servei de suport SeTDIBA

Tots els ajuntaments i EMDs amb SeTDIBA implantat disposen de dos tipus de serveis de suport:

Suport immediat

Es tracta d'un servei de suport telefònic i per correu electrònic on poden adreçar consultes, incidències, canvis de configuració i millores.

Horari

De dilluns a dijous, de 8 h a 18:30h de manera ininterrompuda.
Els divendres: de 8 h a 15 h.

El període de 15 de juliol al 14 d'agost (ambdós inclosos) i 24 de desembre i 31 de desembre tenen horari només de MATINS: de 8 a 15h.

Les dades de contacte d'aquest servei són:

   

Suport programat

Aquest servei permet disposar d'un consultor de forma telemàtica, per reforçar aspectes relacionats amb la metodologia o les eines SeTDIBA. 

Aquest servei està disponible sota demanda. Abans d'inscriure't, consulta el programa i les condicions requerides per poder-hi accedir. 

Trobareu tota la informació a: https://setdiba.diba.cat/venim-seguiment-presencial-quedem-suport-programat-online