Sessió informativa: Novetats del recurs Promoció del canal electrònic en la relació amb les entitats i les empreses

Públic al qual s'adreça:
Ajuntaments i Consells Comarcals
Monday
Març 2021

El proper dia 8 de març a les 10h tindrà lloc la sessió informativa sobre les novetats del recurs de catàleg Promoció del canal electrònic en la relació amb les entitats i les empreses.

Aquest recurs, que s'adreça als consells comarcals i als municipis d'entre 10.001 i 50.000 habitants, té per objectiu impulsar la tramitació electrònica en empreses, entitats i associacions en relació amb l'administració.

Es tracta d'un recurs econòmic que subvenciona l'organització de tallers pràctics adreçats a aquests col·lectius.

La sessió informativa serà online i es realitzarà a través de la plataforma Zoom. Per assistir-hi, només cal que entreu a la següent adreça: https://zoom.us/j/97990018638

Trobareu més informació sobre aquest nou recurs a:

Catàleg de serveis 2021-2023

Infografia explicativa