Nou Curs Gestió documental aplicat a SeTDIBA

Si cada cop que has d’obrir un nou expedient et costa trobar el codi de classificació més adient... Si adjudicar la tipologia documental correcta és tot un repte... No hi ha dubte, el curs que t’oferim a continuació és la formació que t’interessa!

A través de dues sessions repassarem conceptes com el quadre de classificació, les tipologies documentals i intentarem resoldre els dubtes més freqüents que han anat sorgint al llarg d’aquests dos últims anys d’implantació de la metodologia SeTDIBA. El curs es durà a terme de manera virtual els propers dies 20 i 27 d’abril. T’esperem!

Destinataris: Personal que fa gestió administrativa als Ajuntaments, amb perfil tramitador, als ajuntaments i entitats municipals descentralitzades menors de 5.000 habitants de la demarcació de Barcelona, que han implementant o estan implementant el projecte SeTDIBA.

Aquest curs està especialment indicat per a les persones que gestionen documents i expedients municipals.

Inscripcions: Les inscripcions es realitzaran mitjançant l’aplicació Gestforma, i la confirmació de la inscripció per part de la Diputació de Barcelona es farà per correu electrònic. Per tal de fer pràctiques les dinàmiques de les sessions, el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds.

Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació a cada ens públic.

Acreditacions: un cop finalitzat el curs, les persones assistents es podran descarregar l'acreditació a través de l'aplicació Gestforma, sempre que hagin assistit el 100% de les sessions i hagin completat l'avaluació de l'acció formativa.

EXT2021/0329 – 1ª EDICIÓ - online!!

Preinscripcions: http://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=12859

Dates:

20/4 de 9:30 a 12:00 h