Nou curs Gestió de la contractació electrònica aplicat a SeTDIBA

Tens dubtes de com has de tramitar els contractes en format electrònic?

Aquest curs et dona les pautes per gestionar els expedients de contractació utilitzant les eines del projecte SeTDIBA.

El curs es realitzarà en format taller, practicant sobre exemples de contractes menors, del procediment obert en el model SeTDIBA i amb les eines associades a la tramitació d'expedients de contractació: preparació d'una licitació a la Plataforma de Contractació del Sector Públic (PSCP), el Registre Públic de Contractes i el sobre electrònic.

S’aborda els aspectes que afecten directament l’objectiu d’una contractació pública electrònica i transparent.

Destinataris: Personal que fa gestió administrativa als ajuntaments i entitats municipals descentralitzades menors de 5.000 habitants de la demarcació de  Barcelona, que han implementat o estan implementant el projecte SeTDIBA.

Aquest curs està especialment indicat per a les persones que tramiten contractes i als secretaris i secretàries municipals.

Inscripcions: les inscripcions es realitzaran mitjançant l’aplicació Gestforma, i la confirmació de la inscripció per part de la Diputació de Barcelona es farà per correu electrònic. Per tal de fer pràctiques les dinàmiques de les sessions el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds.

Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació a cada ens públic.

Acreditacions: un cop finalitzat el curs, les persones assistents es podran descarregar l’acreditació a través de l’aplicació Gestforma, sempre i quan hagin assistit el 100% de les sessions i hagin completat l’avaluació de l’acció formativa.

EXT2021/0402 - online!!
Preinscripcions: http://aplicacions.diba.cat:80/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=12933

Dates:

09/04 de 9:30h a 12:00h

16/04 de 9:30h a 12:00h

Les inscripcions es gestionaran, com sempre, des de la Direcció de Serveis de Formació de la Diputació de Barcelona.